børge Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 non som har no godt forslag te åssen man kan lage kasse i den lille "lomma" under kalesja? bilder? å er det non som vet hvor mann kan få tak i sånne "lommer" som man skrur på dørtrekke for å få i en 6,5 tommer i døra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 bumbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Obben Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 har ein kasse til 2x10" viss du kan være interessert. står i kjelleren da bilen ble solgt uten anlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Her har de noe i alle fall: http://www.transmedia.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Jeg valgte denne løsningen i bilen min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 du får plass til 3 8" i bilen hvis jg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 bib... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik28 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 du får plass til 3 8" i bilen hvis jg ikke tar helt feil.. Om du vil får du plass til 4 12" og, men dette krever helst at du bygger i glassfiber. Men det går greit me "vanlige" kasser og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 i min e 36 cab bygde jeg kasse i glassfiber nede i stepphjuls brønn,... med 2x12 alpine type r subber. spilte veldig bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå