Christer Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 nå skal delebilen ut i deler. Alt dette kommer fra en e36 320 sedan i en stygg blå farge alle dørene bortsett fra bak døra passasjer side Hel og pen høyre fremskjerm. Koffert lokk med bitte grann overflate rust(er veldig lite) komplett motor, med kasse 32024v uten vanos (mangler servo pumpe og radiator) denne har jeg aldri hatt start på pga manglende batteri og bensin og latskap:P men forrige eier mente denne sveiv greit. bakstilling(uten diff men alt annet) speedometer komplett servo tannstang med pumpe og slanger Har sikkert noe mer og... det jeg ikke har er lykter, fangerer og lister pm for priser fant litt flere ting jeg : Fant flere deler som skal vekk:) Nesten nye bakdempere 800.- lite brukte fremdempere org bmw : 700.- airbag fra 96 mod.- 800.- blått skinn frem og bakseter, med midt armlene bak, helt og greit uten hull:
Ad|oS Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Har du tilfeldigvis noen fine Bosch frontlyker til den også? Hehe
Dirty Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Har du tilfeldigvis noen fine Bosch frontlyker til den også? Hehe så vitt jeg kan huske , er det ikke lykter på den!
Christer Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 bump! har oxo ett helt og pent blått skinn baksete med midt armlene og fremstoler.. 2000
The StigMeister Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Hva veier egentlig en girkasse av denne typen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå