S.Hafsmo Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 hei, jeg har et problem. jeg får ikke av mitt hengerfeste. har dog ikke forsket så mye på det, men det ser ut til at jeg blir nødt til å bytte fanger, samt fjærne hele hengerfestet. (selv om det skal være "avtagbart") som dere ser på bildene er det ettermontert. og utskjæringa i fangeren er ikke den beste jeg har sett.. men er det noen som veit om dette er no originale greier som er ettermontert, eller? og beklager den grisete bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Litt fastrusta /fastgrodd ja, dumt.. Er vel ikke råd å varme det litt med autogensveisen heller uten å smelte plasten, hmm, kansje med litt god brenneduk rundt? Prøv å få tak i litt god rustløser å spraye og vent i flere omganger.. Skal du ha det av eller fjerne det heilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 veit ikke hva jeg skal gjøre. tror jeg kommer til å ta av bakfanger og ta av hele greia om det er mulig. er jo ikke så ofte man kjører med henger. samt slipper man å bli oppringt av 1000 kompiser som skal transportere flyttelass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsmidt Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Det ligner ikke på mitt ihvertfall. Jeg har ett plastdeksel innfeldt i fangeren. Under dette er det ett hull hvor du dytter inn hengerfestet og vrir det rundt. Den avtagbare biten er bare ei stang med 90graders vinkel på og ett spor frest ut for at det skal låses fast når du vrir. Dette gjelder en 93 touring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 hmm.. nei jeg veit ikke hva dette er slags patent. er ihvertfall ikke denne de har bilde av på f.eks gsbildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 ingen som har samme typen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Eg og har et snodig et, men finner ikkje kula så eg e på leit etter det.. Men tydeligvis vanskelig å få tak i den typen eg trenge... Her ser du kossen det ser ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Ned med "spaken" og vri hengerfestet til venstre (mot urviseren) kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 spaken dytter på den store bolten, men treffer ikke kon'en. og man kan hoppe på den spaken til man ser mannen med ljåen uten at noe har tenkt å gå noen steder.. Astri: er det bare et firkantet hull der man skal tre inn festet? var litt vanskelig å se på det bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Ja det stemme det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå