Crinos Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Hei, Jeg lurer fælt på hvordan jeg skal få tilkoblet en ekstra 54mm til pluss på batteriet mitt... Bilen er en E46 Touring (2003 mod). Bilen har den sorte boksen med en 54mm og en 20mm kabel, pluss en tynn sort kabel som ser ut til å være tilkoblet den sorte boksen igjennom en gul kontakt helt i fronten av boksen... Er litt i tvil på hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 50mm2 kablesko inn på strammeskruen til batteripolen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiReSt Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 trur det er lettest om du tar med bilen til torshov e.l. bare viser dem hvilken kabel du vil ha festet, så finner de fort frem det du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Ja, men er da heller ikke værre enn å gjøre som Nautiluz sier.. stikk innom bilexta, torshov el. å kjøp 50mm kabelsko. Disse kommer ofte i pakning på 2stk, og koster ingen ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå