Gå til innhold

Bmw 318is E36 Selges


BmwE36Jinta
 Share

Anbefalte innlegg

Fin 318is selges. Veldig go bil,eu godkjent i slutten av Mars i år. Bremse skiver og klosser byttet rundt om,nye bremseskjold,M3 front fanger som mangler lakk,m3 bakfanger med diffuser,følger med m3 sideskjørt,M3 list på bagasjelokk,komplett og strøkent M3 interiør,dvd spiller og 7" lcd skjerm,panasonic cd spiller og 12" basselement og en blaupunkt gta450 4 kanals forsterker. følger også med 15" alu felger med piggdekk og sitter på 17" bmw motorsport felger.

Motor går lett og fint,bruker ikke olje,ikke tikking og ikke vann,heller ingen lekkasje på motor. Er litt overflate rust nederst på sjåførdøra. Har sett under bilen og der er den fri for rust.

Er ikke felgene på bildet!!

Kan sende bilde av bilen slik den ser ut nå på mms,har bare gamle bilder på data"n..

Mer info kontakt selger på 97661889:)

Kun seriøse henvendelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hva er grunnen til at du skal selge bilen om jeg tør spørre ? =)

Kanskje kjøpe nyere/dyrere bil? Betyr ikke at bilen er rævkjørt til hælvete fordi hu skal selge den? :lol:

Eller kanskje det er min tidligere bil som jeg solgte i desember? derfor lurer jeg på hvorfor den er til salgs nå, tviler på at denne er blitt rævkjørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg selger er fordi jeg har funnet meg en 325 jeg har fått sinnsykt lyst på :) har fått lakket m3 front fangeren og grill ramma grunnet mye steinsprut,og nå ble den mye finere.. har egentlig ikke lyst til å selge,men frister med litt større motor :) sjøl om denne går bra :) og er ikke blitt rævkjørt nei..

Slik den ser ut nå.. selges med de hvite felgene som sitter på :)

rgklq4y5x8hx7mjuozul.jpg

cmnov9yu0iyjvslpo6sx.jpg

uetzu39ty0ezo7pvnx31.jpg

73q7u4gw5jkjkqr9s20n.jpg

j4dkrqylt3xduifcl35u.jpg

Send mld på 97661889 for mere info da jeg ikke har internett for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...