SondreLM Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Pen bil, MEN få vekk den bakfangeren. Falt ikke meg i smak, men igjen er det jo du som skal like bilen. Sorry:wink: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 veldig pen bil! med riktig farge og kule felger men to ting! hvorfor står M3 skjørtene feil vei? og den bakfangeren trekker ned den ellers veldig fine bilen! Takk. De ligger i riktig vei nå. Sa fra til fattern at han sku sifra til de på verkstedet men han hadde tydeligvis glemt å sifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Pen bil, MEN få vekk den bakfangeren. Falt ikke meg i smak, men igjen er det jo du som skal like bilen. Sorry:wink: Smak og behag Hadde tenkt på M styling men er jo fryktelig mange som har det. Men M bakfanger er fint men ikke noe særlig syns jeg da. Blir jo liksom ikke noe nytt for dere om jeg setter på M styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Legger et par bilder til Funderer på om jeg skal kjøpe sportsspeil med led lys på undersiden av speilet. Lyset aktiviteres når coupe lyset slås på via fjernbetjeningen Hva syns dere? Er det harry eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 Lite oppdatering her. Har fått M front og bak i hus nå. Blir nok lakkering i løpet av jula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 Tenkte å demontere bakfanger men hvordan får man av fangeren? Ser at det sitter fast på bjelken. Noen som kan forklare? Har prøvd men lykkes ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 En stund siden nå. Ikke gjort noe mye med bilen men har fått på M styling. Legger ut noen bilder Tenkte å sette på leppe, men er stygt redd for at det vil se rart ut på en usenka bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå