bmwsel Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Etter ca 30min kjøring slutter det å komme kald luft ved bruk av AC. Hvis bilen stoppes og startes igjen så kommer det kald luft igjen. Noen som har hatt samme problem?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Elektronisk klima? Eller god gammeldags AC? RS Etter ca 30min kjøring slutter det å komme kald luft ved bruk av AC.Hvis bilen stoppes og startes igjen så kommer det kald luft igjen. Noen som har hatt samme problem?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 elektronisk.... har tidligere skiftet sluttsteg (motstand). Skiftet temp. føler i går... Så får vi se om dette hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 elektronisk.... har tidligere skiftet sluttsteg (motstand).Skiftet temp. føler i går... Så får vi se om dette hjelper. Hjalp det, eller var det mer som var galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Funkett fint etter bytte a temp. føler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 utetempføler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Nei, det er en egen føler som er plassert nede ved mittkonsol. vipp deksel ovenfor gasspedal/mittkontrol tilside så ser du en liten plugg. Koble fra og skru løs føler. Veldig enkelt og bytte... 5min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Nei, det er en egen føler som er plassert nede ved mittkonsol. vipp deksel ovenfor gasspedal/mittkontrol tilside så ser du en liten plugg. Koble fra og skru løs føler. Veldig enkelt og bytte... 5min. har ikke tilfeldigvis delenummer på denne, evt link til hvor du kjøpte den? Har samme symptomer på min E46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå