minivafle Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Hei Har for ikke lenge siden kjøpt meg en E36 cab. Nå regner det rimelig mye her nord hvor jeg bor så jeg trenger den tett Noen som vet hva å hvor den tar inn vann, det blir vått på venstre side av førerstolen (veldig vått), å når jeg kjører og bremser så drypper det inn vann i "skjøten" fra døren til frontruta (se bra paint bilde). Ser også at det er litt dugg på "lille" vinduet på samme side. Kun her jeg opplever at det er vått i bilen, ellers er den perfekt. Noe form for pakning eller noe jeg kan bytte her? Takk på forhånd
cypher Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 HeiHar for ikke lenge siden kjøpt meg en E36 cab. Nå regner det rimelig mye her nord hvor jeg bor så jeg trenger den tett Noen som vet hva å hvor den tar inn vann, det blir vått på venstre side av førerstolen (veldig vått), å når jeg kjører og bremser så drypper det inn vann i "skjøten" fra døren til frontruta (se bra paint bilde). Ser også at det er litt dugg på "lille" vinduet på samme side. Kun her jeg opplever at det er vått i bilen, ellers er den perfekt. Noe form for pakning eller noe jeg kan bytte her? Takk på forhånd Da er det pakningen som går rundt du må skifte. Skifta samme pakning på min bil hos bmw verksted, og det kom på ca 4600,-
minivafle Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 Okey takk dyrt men det får man overleve, bedre at det er tørt
cypher Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Okey takk dyrt men det får man overleve, bedre at det er tørt Selve pakningen er ganske dyr så, og arbeidet kommer jo i tillegg. Men tørt blir det
Mexos Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Hadde samme problem på min. Skjekk at pakningen som går på siden av A stolpen sitter helt på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå