Jokkis Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 Såg denne bilen live i helga, såg strøken ut!! Ville som dei andre sa, bytta frontløktene og skifta til 17" M Contur felgar.Var det du som eigde ei blå stasjonsvogn e39? Veldi strøken for å være 95 mod. Har en liten bulk på ene døra. Men nesten umulig å se. Ellers er bilen så og si dønn strøken. Eg hadde den blå e39'en ja. 540 med kompressor. Vart litt lei gubbekomfort, men arti bil det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Gjort en liten forbedring på bilen i dag. Har fått byttet til meg orginale bosch hovedlykter med linse. Litt hakk i glassa fra steinsprut (noen tips til å forbedre dette?). Dette syns eg vart veldi mykje bedre. før: etter: Må få tak i de blinklysa som er litt gråere. Så hvis noen har et par liggende så er det bare å si ifra. Har også skrudd av skilt å den lista over skiltet å fått polert bak der og. Vart strøkent der og etter en polering. Men nye skiltlys glass må kjøpes inn også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 moro og se noen som faktisk tar vare på den orginale utsende bare du får på orginale GT felger nå så blir den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Ja, leter etter slike...men ikkje enkelt å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Ja, leter etter slike...men ikkje enkelt å finne. sant det, egentlig synd ikke fler folk holder slike biler orginale for det er da ikke så mange av de lenger dersvere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Er greit når en får tak i en som er orginal blir nesten samleobjekt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Hvor har denne gått før? Var å prøvekjørte en for noen år siden som var ganske lik. Ble bra med "nye" lykter Edit: Du har glemt å sladde skiltet som ligger i bagasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Keskin kt1 10x17 og 8,5x17 og gt splittere så er denne perfekt!! Synd ikke cab kom med vader stoler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Hvor har denne gått før? Var å prøvekjørte en for noen år siden som var ganske lik. Ble bra med "nye" lykter Edit: Du har glemt å sladde skiltet som ligger i bagasjen Siste eigar budde i høyanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Glømte skiltet ja...men men...e vel kanskje ikkje so farli...har forsikring hvis noen skulle bli for klåfingra...hehe... Blir forresten ny vanos mot slutten av mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Og nå vil du selge ser jeg.. Er jo sommerbil dette, kan ikke selges før sommeren.. Er det forresten bilen som har stått til salgs ganske lenge på autodb? Syntes det liknet på felger og lykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Tror ikke han vil selge. Er sikkert forrige eier som ikke har slettet annonsa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Nei tror annonsen ligger ute enda... den har ligget ute for salg en stund ja... Har kjøpt leilighet som eg skal flytte inn i nå i juni. Så har lurt litt på å selge den. Men vil vente å se om det går med ny leilighet og M3. For da beholder eg den nok. Det er en bil eg har hatt lyst på siden barneskulen. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Nei tror annonsen ligger ute enda... den har ligget ute for salg en stund ja... Har kjøpt leilighet som eg skal flytte inn i nå i juni. Så har lurt litt på å selge den. Men vil vente å se om det går med ny leilighet og M3. For da beholder eg den nok. Det er en bil eg har hatt lyst på siden barneskulen. hehe... synes ikke du skal selge den der, når man først kjøper noe man har drømt om lenge selger man det ikke håper vertfall du både for leglighet og M3en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 Satser på det går fint. Trur det går bra, skal bytte jobb der eg går opp en del i lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå