Gå til innhold

M3 cab e36 Oppdatert med noen bilder 23.07.08 side 5

Share

Anbefalte innlegg

Såg denne bilen live i helga, såg strøken ut!! Ville som dei andre sa, bytta frontløktene og skifta til 17" M Contur felgar.

Var det du som eigde ei blå stasjonsvogn e39?

Veldi strøken for å være 95 mod. Har en liten bulk på ene døra. Men nesten umulig å se. Ellers er bilen så og si dønn strøken.

Eg hadde den blå e39'en ja. 540 med kompressor. Vart litt lei gubbekomfort, men arti bil det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjort en liten forbedring på bilen i dag. Har fått byttet til meg orginale bosch hovedlykter med linse. Litt hakk i glassa fra steinsprut (noen tips til å forbedre dette?). Dette syns eg vart veldi mykje bedre.

før:

zokye4yddszxnltwdmpw.jpg

etter:

1ogkr3vj80aflst2yxgq.jpg

Må få tak i de blinklysa som er litt gråere. Så hvis noen har et par liggende så er det bare å si ifra.

Har også skrudd av skilt å den lista over skiltet å fått polert bak der og. Vart strøkent der og etter en polering. Men nye skiltlys glass må kjøpes inn også.

sqe1oblhljgnr2g87pkv.jpg

srnb8csfwwfabk5fdwzp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har denne gått før? Var å prøvekjørte en for noen år siden som var ganske lik. Ble bra med "nye" lykter :)

Edit: Du har glemt å sladde skiltet som ligger i bagasjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har denne gått før? Var å prøvekjørte en for noen år siden som var ganske lik. Ble bra med "nye" lykter :)

Edit: Du har glemt å sladde skiltet som ligger i bagasjen ;)

Siste eigar budde i høyanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glømte skiltet ja...men men...e vel kanskje ikkje so farli...har forsikring hvis noen skulle bli for klåfingra...hehe...

Blir forresten ny vanos mot slutten av mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tror annonsen ligger ute enda... den har ligget ute for salg en stund ja... Har kjøpt leilighet som eg skal flytte inn i nå i juni. Så har lurt litt på å selge den. Men vil vente å se om det går med ny leilighet og M3. For da beholder eg den nok. Det er en bil eg har hatt lyst på siden barneskulen. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tror annonsen ligger ute enda... den har ligget ute for salg en stund ja... Har kjøpt leilighet som eg skal flytte inn i nå i juni. Så har lurt litt på å selge den. Men vil vente å se om det går med ny leilighet og M3. For da beholder eg den nok. Det er en bil eg har hatt lyst på siden barneskulen. hehe...

synes ikke du skal selge den der, når man først kjøper noe man har drømt om lenge selger man det ikke :wink: håper vertfall du både for leglighet og M3en :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...