carlhaakon Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Satser på det går fint. Trur det går bra, skal bytte jobb der eg går opp en del i lønn. det høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Keskin kt1 10x17 og 8,5x17 og gt splittere så er denne perfekt!!Synd ikke cab kom med vader stoler.. Jeg syns di stola i cabèn er mye bedre å sitte i.. Savner bla nakkestøtte på vader stolene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 Keskin kt1 10x17 og 8,5x17 og gt splittere så er denne perfekt!!Synd ikke cab kom med vader stoler.. Jeg syns di stola i cabèn er mye bedre å sitte i.. Savner bla nakkestøtte på vader stolene.. Bytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Har ikke vader stoler jeg vis det var det du tenkte på Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 ånei...virket sånn...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Ja vart kanskje litt feil formulert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 Men hvis noen har vader stoler i sort skinn liggende å slenge så setter eg de gjerne inn i min M3 cab.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 kan ikke si noe anna en pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 I dag har eg fått montert nytt grøftelys etter det gamle var sprukket. + eg har fått fikset utetemp måler. Tips til de som har fått -36 grader og skal fikse dette så må en kople til ledningene til føleren, så kople fra batteriet i noken minutt. Så koble til igjen å hvis det ikkje er flere brudd på ledning skal den vise rett temp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Kjekt å vite Får prøve det jeg også. Men tror det er -37 grader min måler viser.. Om jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 ja, det kan være det var -37 burde huske det. vart noken turer inn og ut av bilen for å sjå om det virket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 pen og velholdt bil dette her men hvorfor koblet du ut batteriet når du koblet til tempføleren? jeg har aldri måttet gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 den viste -37 helt til eg koblet fra batteriet i noen minutter. Etter det viste den rett temp. Dette måtte eg gjøre på en E39 eg hadde og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 fått montert gt kopi leppe i dag. Ka syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå