Steffan C Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 E36 Cab og Hardtop er en finfin kombinasjon . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 en liten photoshoot i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 utrolig fin bil du har fått deg! Gratulerer! Dette er en av mine drømme biler, som jeg en eller annen gang SKAL ha Får du deg noen originale M3 felger også, så blir den perfekt! Lykke til! Mvh Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Fin fin bil Jokkis Men syns du burde få på noen andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Meget pen M3 cab du har Får lyst til å kjøpe M plastikk til min også når jeg ser hvor pen din er Vet du hvor mye bilen er senket? Så ut som en perfekt senk iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Meget pen M3 cab du har Får lyst til å kjøpe M plastikk til min også når jeg ser hvor pen din er Vet du hvor mye bilen er senket? Så ut som en perfekt senk iallefall. Mener den skal være orginal. Litt usikker på kor mykje M3 understellet senker i forhold til andre E36. Lurte litt på om eg skulle kjøpe senkeskåler framme så eg fikk den ned en liten cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Driver å leter etter felger. Lurte litt på om eg skulle kjøpe 19" csl felger. Disse er litt vel dyre orginale så leter etter kopi. Men ikkje så veldi enkelt å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/19-MESH- ... 0069722972 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Meget pen M3 cab du har Får lyst til å kjøpe M plastikk til min også når jeg ser hvor pen din er Vet du hvor mye bilen er senket? Så ut som en perfekt senk iallefall. Mener den skal være orginal. Litt usikker på kor mykje M3 understellet senker i forhold til andre E36. Lurte litt på om eg skulle kjøpe senkeskåler framme så eg fikk den ned en liten cm. Ok Leste på koed at m understellet senker ca 20mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 hadde ikke vært plass til hjulene i hjulbuene om det hadde vært såpass mye har Org. E36 understell selv mens brodern har M, og er nok ikke 20cm forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 hadde ikke vært plass til hjulene i hjulbuene om det hadde vært såpass mye har Org. E36 understell selv mens brodern har M, og er nok ikke 20cm forskjell haha! Mente 20mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 aah no hørtes det litt likar ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå