Gå til innhold

Siste gang jeg handler på GS bildeler

Share

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier så er det siste gang jeg handler på GS Bildeler ass. det er jo bare feil hos den bedriften og ikke god service i det heletatt.

Jeg kjøpte her for noen mnd siden overgang fra luftfilterboksen til openair filter på min e30 m3. denne var feil. str er jo helt gal og passer jo ikke i nærheten. Dette skjønte de så klart ikke noe av.

Så bestilte jeg noe deler nå til motoren min eksosmutere og noe slanger, jeg ba om at disse delene skulle ligge i oslo og sa de skulle bli hentet der siden motoren min befinner seg til overhalling i oslo så skulle delen bli hentet av han som gjør jobben. så når dagen kommer og han skal hente delene i butikken så har de pluselig sendt mutterene til meg sier dem mens slagene har de liggende i butikken. Åssen er det mulig? jeg ga klar beskjed om at delene skulle bli hentet, og hvorfor i h...... deler de opp orderen og sender meg bare 1 av tingene? han som da sto der fortvilt i butikken å skulle ha delene spurte om det var mulig å få med nye muttere og at jeg sende de andre i retur når jeg fikk i de posten. dette var da ikke mulig. det er sykt dårlig service synes jeg når de har gjort en slik feil. Jeg ringte inn til Gs nå for 1 time siden for å spørre åssen jeg måtte gjøre det med frakten for den nekter jeg å betale siden jeg ikke har bedt om at delene skulle sendes, men den måtte jeg betale fikk jeg beskjed om.

dette blir siste gang jeg handler på GS ass. useriøse folk

Nå blir alt fra Koed. der får man god service og ting er aldri noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel den samme erfaringen. har handlet der noen ganger og alle gangene har det blitt noe kluss, feil deler, og sein levering, og ikke alle delene samtidig. jeg har også slutta og bruke dem. tror nok jeg også kommer til og prøve koed neste gang noe skal betilles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang Gs fucka opp en sending hos meg slapp jeg å betale frakten. Delene kom for sent fram så jeg måtte handle hos bmw i nærheten. Når delene kom nektet jeg å ta imot de og sendte mail til gs. De betalte frakta og beklaget for sen levering så noen i den bedriften gjør ihvertfall jobben sin :) Synes dette var merkelig gjort av gutta i butikken. muttere koster jo så lite og at forstår ikke de bare kunne gi de bort. Bedre med en fornøyd kunde som kommer tilbake enn 70kr innbetalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handle endel ganger hos GS. Aldri opplevd problem. Kjøpt deler til ulike BMW modeller som eg har ordnet for kunder. Det har ikkje vært problem en eneste gang. Sist levering tok lenger tid en eg hadde håpet, men det som kom var 100% korrekt. Det er vel med GS som endel andre butikker, det negative kommer frem, og det positive hører en aldri om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler kun oss min BMW forhandler, da kommer delene som oftest dagen etterpå (leveres med fly) i tillegg får jeg ALDRI feil vare. Sum sumarium har jeg spart masse penger på det mtp rabatter og et langt kundeforhold som hjelper på en dag du skal på verksted osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler kun på morris bil i tønsberg og koed. Har handlet hos GS et par ganger og det var dyrt, og tok lang tid. Det er mye rimeligere å kjøpe deler på den lokale BMW forhandleren, også får jeg delen dagen etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig handle hos gsbilder men. Liker best handle rett over disk og få varen med en gang. Gutta i Oslo er kjempe flinke men om jeg sier jeg skal hente i butikken har jeg flere ganger nå fått det tilsendt med oppkrav. Det har ikke vært avtalen og her dritter de seg litt ut for min del. Skal jeg ha noe skal jeg ikke bestille noe men heller vente til de har det i butikken. Jeg liker ikke ringe bestille da blir litt forvirret av prisen med tanke på blir oppgitt med og uten moms. Syntes gsbildeler bør ordne opp i leverings delen/avtaler, info med eller uten mva. Ser de også tar mva for oppkravet/pakken noe jeg ikke sjønner helt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si dere høres ut til å være maks uheldig med deres bestillinger.

Har handlet en del med Gs bildeler kan ikke si noe på servicen der iallefall. hyggelige å behjelpelige på telefonen om det er noe du lurer på.

Å alt jeg har bestilt så lenge de har hatt det på lager har ligget i postkassen min dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med GS-Bildeler

Bestilte girkule med 6 gir, bilde på nettside viste 6 gir.

Mottok girkule med 5 gir selv om jeg på ordren la inn tekst om at jeg skulle ha med 6 gir. -> Negativt

Jeg ringte og fikk god hjelp med å få bekreftet at den girkulen ikke finnes med 6 gir, det var bare å returnere sa de-> Positivt

Det hører med til historien at jeg hadde en mistanke om at denne girkulen ikke var å få med 6 gir, men bilde viste 6 gir, så jeg bestilte. Men jeg la inn ekstra tekst på ordren for å være sikker.

Bestilte SuperSport effektpotte til 330d

Bildene på nettsiden/katalog var forskjellig fra det jeg fikk -> Negativt

Men rørene var grei nok så jeg valgte å beholde.

Når jeg skulle få potten montert viste det seg at potten ikke passet.

Dette er ikke GS sin feil, men de krediterte likevel mine ekstrautgifter hos monør likevel. -> Positivt

Ellers har jeg bestilt og fått levert det jeg vil ha og fått god kundeservice når jeg har ringt og lurt på noe.

Sist ble det bestilt varer mandag og de ble mottatt torsdag og det er ganske bra. -> Positivt

Men min kreditt fra eksospotten er ikke tatt med, så nå må jeg ringe på nytt -> Negativt

Generelt er nettbutikken for dårlig, man får bla. ikke oversikt over tidligere kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tjener vel ca kroner null på å handle hos GS-nettbutikken kontra hos den lokale BMW-forhandleren. Kjøper man deler direkte fra forhandleren slipper man dessuten frakt. Så derfor er vel GS først og fremst et alternativ for dem som bor i litt mer grisgrendte strøk.

Og en nettbutikk som nekter å kommunisere med kundene pr. mail er jo i tillegg helt fullstendig idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...