Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg endelig vært og henta ny bil, var i elverum og henta denne i dag

litt om bilen

1993 mod som var orginalt 325 men han jeg kjøpte den av bytta motor etter at 325en hadde røyk ut av ventilene. så forje eier satt in 97 mod 328 med 325 innsug og grenrør.

bilen har gått 180000 mens motor 160000.er fornøyd med bilen, men har et problem med at bilen ikke vil mer en 5000 omdreininger så hadde vært

veldig fint vis noen kunne fortelle hva som kan være problemet

ting som skal gjøres:

senkesett som ligger og venter i garasjen x

bytte plugger x

Nytt luft filter x

ta alt av lakrust/ rette opp bulk bak ( siden noen rygga på den og stakk)

M-Tech bakfanger og diffusor

M-Tech sideskjørt

M-Tech speil

M-Tech dør lister

Vader interiør x

Ny Bagarseluke x

Nytt varmeaparat x

Hel lakering

ta rust på kanaler x

bytte sensor på kjøling

bytte lambasone

M3 bremser rundt hele?

kommer sikkert mer etter hvert men siden lommeboka ikke er så stor så for dette holde i første omgang

noen som har andre forslag så er det bare og komme med det :wink:

5c8w1etm10p758yuepuw.jpg

tnx88z8f70myvyx2qki8.jpg

dy9fdoww5gni75pvlgo4.jpg

wp3o9iv0amfsye1vqfdm.jpg

x7d9jrdpgq3v5bppry6a.jpg

2czgqo954sffig0blxmf.jpg

29ks3xylhh30y3s4z49e.jpg

her er det bilder av bilen med senkesett som ble tatt av før salg

dkvixssmd311ohe7blly.jpg

ehex3qq895wlbuks9eyk.jpg

kommer fler bilder etter hvert

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nice kjerre det der... kan jeg få foreslå Motorvask, slippe den ned litt og kanskje noen krommede enderør? hehe

likte felgene dine veldig godt....

Skrevet
  Stian_e46 skrev:
nice kjerre det der... kan jeg få foreslå Motorvask, slippe den ned litt og kanskje noen krommede enderør? hehe

likte felgene dine veldig godt....

motor vask kommer skal du nok se :wink: har ikke ruket og gjort noe med bilen enda siden jeg henta den i dag, men i mårra blir det nok mye vasking.

skal også bytte plugger, luftfilter og litt småtteri i mårra :D

Skrevet
  J. Hofstad skrev:
Ville byttet felger med noen som passet bilen 8)

har tenkt tanken og bytte, men synes de passer fint på bilen jeg og når jeg for senka den blir de penere på bilen :wink:

Skrevet

ikke skyt meg om jeg tar feil, men jeg syns felgene hadde litt mercedes preg over seg... kanskje det er det Hofstad tenkte på...?

Skrevet

Syntes ikke felgene var mye fine desverre, så sett heller på noen andre. Skal jeg være litt konstruktiv vil jeg anbefale orginale M-felger. Ser bra ut syns jeg....

Ville også bytte til noen mørkere blinklys foran og fått fiksa noen penere eksoshaler, evnt effektanlegg.

Uansett, gratulerer med bil med nesten nok motor hehe Blir nok uansett bra med dine planer

Skrevet

Eg syns dei felgane ganske stilige eg. Men du gjør sjøl som du vil, og ikkje andre. Det e du som betale for gildet. :D

Ellers så likte eg bilen, for an hadde ganske clean stil. Less is sometimes more.:D

Skrevet

takk for tilbakemelinger, har tenkt mye på de felgene, men er faktisk ikke så mange som har slike rundt her jeg bor så er litt moro og ha noe som ikke alle andre har.

motor vask kommer nok i løpet av helga, siden jeg henta bilen i går har jeg ikke ruket og vaska sikkelig enda.

skal også få bilen på bukk og sette på senkefjører i løpet av uka, så skal jeg sende bilen til en som skal ta lakk rust og flekke oppat litt i lakken ved hjulbuene bak, siden de selvsagt er litt valsa på grunn av felga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...