carlhaakon Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 Liten utpdate på interijør. var egneltig ikke planen, men kom over dette vader interijøret så da slo jeg til. er alcantare eller hvordan det skrivers, synes dette er penere en skinn, men det er min mening
carlhaakon Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 Liten utpdate på interijør. var egneltig ikke planen, men kom over dette vader interijøret så da slo jeg til. er alcantare eller hvordan det skrivers. interijøret er i bra stand, men har noen små ting. selv liker jeg dette bedre en skinn, men det er jo min mening
Cyrus^^ Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Lov å spørre hvor mye du måtte ut med for det? Er på jakt etter likt selv
carlhaakon Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 hehe siden du er interisert så kan du vurdere dette, dette skal vist vere i bra stand http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=81545
Ad|oS Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Gratulerer med pent interiør. Skinn er jo "hakket over" sånn utseendemessig, men dette er vel mer behagelig å kjøre fort i da du sitter litt bedre fast og i tillegg slipper du varmen/kulden om sommeren og vinteren... Vil tro det ikke tar lange tiden før det sitter i bilen
carlhaakon Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 takk for det. hehe synes dette er bedre og sitte i ja sitti i begge deler og man blir ikke så fort klam eller svett i ræva av dette hadde ikke bilen stått på verksted for 4huls kontroll hadde det nok sitti i bilen men så fort den er hjemme sitter det i
carlhaakon Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 takker for det drømme interiør for meg i vertfall
opt Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Gratulerer med riktig interiør. Var det med matchende armlene og nakkestøtter også? Helt klart dette som er best å kjøre aktivt i hvis man ikke er størrelse xl. Skinnet er litt kulere med fargestripene, men dørsidene er da ikke så kule. Med A/C blir man ikke klam i ræva Personlig synes jeg setene fra GT er kulest jeg da. Men da må man ha svart eller grønn bil. Vær obs på beltestrammerne, hvis bilen setene kom fra er krasjet kan de være utløst(dratt nedover). Det var hvertfall passasjersetet på et av interiørene mine. Heldigvis hadde jeg reserve.
carlhaakon Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Gratulerer med riktig interiør. Var det med matchende armlene og nakkestøtter også? Helt klart dette som er best å kjøre aktivt i hvis man ikke er størrelse xl. Skinnet er litt kulere med fargestripene, men dørsidene er da ikke så kule. Med A/C blir man ikke klam i ræva Personlig synes jeg setene fra GT er kulest jeg da. Men da må man ha svart eller grønn bil. Vær obs på beltestrammerne, hvis bilen setene kom fra er krasjet kan de være utløst(dratt nedover). Det var hvertfall passasjersetet på et av interiørene mine. Heldigvis hadde jeg reserve. takker for det. nei var ikke med nakestøtter eller armlene, har det i bilen selv. er enig i at skinnet ser kansje litt bedre ut, men jeg liker dette best med tanke på man skal bruke det uten og svette i ræva Gt stolene er pene, skulle nesten trekt det i mitten i svart skinn vett alt av belter skal byttes ut så det er ikke noe problen, det har jo også sitti i en bil som var helt strøken så er ikke noen fare
Torek Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Behold felga. Ser jo igrunn aldri 3 serie med OZ Ceres. Kjenner forøvrig tidligere eier av bilen og har beskuet den med egne øyne. Jeg hadde ALDRI skifta ut de felgene. Går vel heller ikke ann å få kjøpt nye lenger? Grattis med rå bil. Hadde litt lyst på den der selv.
carlhaakon Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Behold felga. Ser jo igrunn aldri 3 serie med OZ Ceres.Kjenner forøvrig tidligere eier av bilen og har beskuet den med egne øyne. Jeg hadde ALDRI skifta ut de felgene. Går vel heller ikke ann å få kjøpt nye lenger? Grattis med rå bil. Hadde litt lyst på den der selv. burde vel egentlig ikke selge siden det ikke er noen som har de rundt her jeg bor, men synes de kan bli litt breie og den sporer litt mye på dårlig vei nei de lages nok ikke nå lenger så bare brukt man får tak i takker for det
Torek Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Jeg får skynde meg å kjøpe E36 jeg da så jeg kan kjøpe dine
carlhaakon Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 hehe ja de er ikke solgt enda så bare og si fra det vis du har kjøpt deg bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå