Simen! Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Fy for en pen bil, å rå kult interiør! skulle ønske meg sånt interiør selv..... Å jeg liker mer og mer felgene dine!!!
carlhaakon Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 Haug skrev: Har du satt på lyktelister? de satt på bilen da jeg kjøpte den, tok de bare av for og se hvordan den ble uten og da glemte jeg og sette de på igjen så har kjørt uten en stund hehe bimmersimen skrev: Fy for en pen bil, å rå kult interiør! skulle ønske meg sånt interiør selv..... Å jeg liker mer og mer felgene dine!!! takker for det, ja har ønska meg slik lenge så da jeg fikk tilbudet reiste jeg 20 min etter på får og hente det. de er penere i virkeligheten synes jeg, blir ikke så bra på mobil kameraet mitt TB328i skrev: Fin bil. men hvor er M optic? den kommer så fort jeg har rå til det går på skole enda så når den er ferdig for sommern så starter jeg og jobbe. så i løpet av sommern har jeg den
carlhaakon Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Skrevet Juni 12, 2008 Haug skrev: Finere uten lyktelistene hmm syntes ikke det før selv, men er veldig usikker egentlig så for se etter hvert om de blir tatt av eller ikke
Halvor89 Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Uff, Carl. Har du vært på Otta og kjørt nå eller ? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=513266 "Politiet antar at bilen kan tilhøre de norske hjelperne til ranerne. Bilen, en SC-registrert mindre BMW, ble observert i forbindelse med at gjerningsmennene skal ha vært på Koppangtunet hotell i Østerdalen natten før ranet."
carlhaakon Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Skrevet Juni 12, 2008 Xzi skrev: Uff, Carl. Har du vært på Otta og kjørt nå eller ? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=513266 "Politiet antar at bilen kan tilhøre de norske hjelperne til ranerne. Bilen, en SC-registrert mindre BMW, ble observert i forbindelse med at gjerningsmennene skal ha vært på Koppangtunet hotell i Østerdalen natten før ranet." haha tror bilen min sto uten seter den dagen dette skjedde mangler bare at jeg har politiet på døra nå
r_style Skrevet Juni 15, 2008 Skrevet Juni 15, 2008 Se her ja! Gjorde seg mye med ny innredning! Felga hadde jeg nok beholdt, er ikke så mange E36 med de felga der rundt omkring, så greit å skille seg litt ut... Stå på!
carlhaakon Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Skrevet Juni 15, 2008 r_style skrev: Se her ja! Gjorde seg mye med ny innredning! Felga hadde jeg nok beholdt, er ikke så mange E36 med de felga der rundt omkring, så greit å skille seg litt ut... Stå på! takk for det får finne deg en fin E30 du nå så det blir sikkelig bil på deg
Dirty Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 blitt bra den bilen din nå. må bare få på litt mer M
carlhaakon Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 dirtydicky skrev: blitt bra den bilen din nå. må bare få på litt mer M takk for det det kommer så fort jeg får jobba opp litt penger tror også jeg skal ta meg en tur på BMW i mårra og spøre etter LMM siden bilen min ikke går på tomgang lenger var ute og kjørte i sta og da måtte jeg ruse den i hvert krys for og ikke kvele den. følte meg som en gammal kar med hatt der jeg satt og slura bilen gjennom byen
ingard Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Du har en av min topp e36 favoritter her på bimmers. Ikke få deg tåkelys, er rått uten på sort bil. Man får plater man kan sette inn i stedet for. Hold den clean
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå