carlhaakon Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Ser veldig bra ut med de orginale frontlyktene som er der nå samt blinklys, mange AE lykter som ser ut som de er kjøpt på Ringo, ser lite pent ut..Vuredert M3 speil? Mulig det står i tråden, men hvilken bakpotte er det du har? planen var full M tech så speil skal vel på gitt, det er scorpion
LianLi Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Oki det var det jeg trodde, har det selv nå, men ikke fått testet den på veien enda da. Noen som sier den bråker så fælt, men syntes ikke det var så ille jeg, må da være såppas
carlhaakon Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Oki det var det jeg trodde, har det selv nå, men ikke fått testet den på veien enda da.Noen som sier den bråker så fælt, men syntes ikke det var så ille jeg, må da være såppas lyden er jo tøff, men jeg synes det er litt for mye til tider egentlig, så skulle av og til ønske jeg hadde orginalt. men digg og kjøre igjenom byen med vinduer nede. da hører man god lyden bra
LianLi Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Bakerste lydemperen på min e30 320 datt av av for en tid tilbake, rustet helt av DET laget lyd det, så i forhold blir scorpionen rimelig stille, hehe.
carlhaakon Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Bakerste lydemperen på min e30 320 datt av av for en tid tilbake, rustet helt av DET laget lyd det, så i forhold blir scorpionen rimelig stille, hehe. såppas ja hehe da bråker det litt da men lurer på om jeg kun har de to mitt under selv vis jeg ikke tar helt feil
///Mysild Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 ikke rart man ikke ser rust, når bildene er så langt ifra hahah... men dette var jo gamle bilder siden du hadde de felgene... hmmmm.... men!! syntes du skulle firt den ned en smule foran nå, hvis du har mulighet til det
carlhaakon Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 ikke rart man ikke ser rust, når bildene er så langt ifra hahah... men dette var jo gamle bilder siden du hadde de felgene... hmmmm....men!! syntes du skulle firt den ned en smule foran nå, hvis du har mulighet til det de bildene tok jeg i helga så er vel ikke gamle nei og nei bilen er bra sånn den er nå, skal ikke ha noe av at dekka er borte oppi hjulbuene bilen er også får lav til og bruke nesten nå, den skraper i alt som heter dumper så vi skal nok ikke senke noe mer
ingard Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Elsker de hjulene.. Men du skulle vært lavere
LianLi Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Er jo penest når senken er slik at det er lik avstand mellom hjulbue og hjul, ikke når som sagt her at dekkene stikker oppom. Noe alla han har. Helt håløst å kjøre med også..
carlhaakon Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 den skal nok ikke senkes mer, gjør jeg det har jeg ikke hjulbuer lenger gitt, felga stikker uttafår fårran så derfor går det ikke ann og ta senke mer en den er nå eller takk for bra tilbakemelinger
lloydsb Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 320 er Best Mysild powa er ikke misunnlig bare så det er sagt liksom
///Mysild Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 320 er Best Mysild powa er ikke misunnlig bare så det er sagt liksom ?? hmmm... carl, skal du ha m3 felgene som vinterhjul? blir litt småforvirra nå... hehe...
carlhaakon Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2008 tror nok ikke det gitt, skal nok selge dem eller OZ felga tipper jeg ellers har jeg nok kommet med noen nye planer for bilen. så for vi se hva som skjer i løpet av vintern
carlhaakon Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 da har det vert en og sett på bilen i dag, han er veldig interisert i bilen så da for vi se hva det blir til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå