Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du har en av min topp e36 favoritter her på bimmers. Ikke få deg tåkelys, er rått uten på sort bil. Man får plater man kan sette inn i stedet for. Hold den clean ;)

takk for det :) koslig og høre slik fra folk :) kommer tåkelys så fort jeg får penger så har jeg tenkt litt på og få noen litt mørke, vis jeg får tak i det:wink:

skal ikke tulle så mye med utsende, blir nok full M optik etter hvert tenker jeg :)

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Få deg ccfl ringer også! :)

hmm har tenkt tanken, men alle har jo det liksom og jeg synes bilen ser mer sint ut med orginal lyktene. så blir nok ikke av det hehe :wink:

Skrevet

hmm har tenkt tanken, men alle har jo det liksom og jeg synes bilen ser mer sint ut med orginal lyktene. så blir nok ikke av det hehe :wink:

Helt enig, er mye penere med org lykter. Bra det er flere som ikke vil ha AE 8) Ett sett med sota blinkere foran hadde kanskje vært noe? De jeg handla hos GS passer perfekt sammen med hovedlyktene.

Skrevet

Helt enig, er mye penere med org lykter. Bra det er flere som ikke vil ha AE 8) Ett sett med sota blinkere foran hadde kanskje vært noe? De jeg handla hos GS passer perfekt sammen med hovedlyktene.

har du bilde av de? mye skal du ha får de?

Skrevet

Dersom du skal ha hvite xenon i fronten på bilen din har jeg led-pærer til parklyset som gir hvitt lys til salgs. Ser litt dumt ut med gule parklys og hvite tåkelys :wink:

Skrevet
Meget pen bil :)

takk :)

Dersom du skal ha hvite xenon i fronten på bilen din har jeg led-pærer til parklyset som gir hvitt lys til salgs. Ser litt dumt ut med gule parklys og hvite tåkelys :wink:

hehe skulle gjerne hatt det, men lite penger så må prioritere de viktigeste tinga. som fjernig av rust, side skjørt og bak fanger :wink: så for vi heller se etter det er blitt gjort og jeg får jobba litt mer :wink:

Skrevet

Har ikke bilder på denne pc'en, men det er de GS selger som kalles sotet. Mine er ikke til salgs, med mindre du kjøper hele bilen :wink:

Skrevet

Har ikke bilder på denne pc'en, men det er de GS selger som kalles sotet. Mine er ikke til salgs, med mindre du kjøper hele bilen :wink:

åja, da tror jeg det blir litt i det dyreste lage for et par tåkelys :wink: men hadde vurdert M3 din vis jeg hadde penger til det :wink:

kjøp deg AE etterhvert ;-) mye finere, men du må kjøpe de riktige ;-)

hehe for se :P har aldri vert så stor begestra for det, synes e36 er pen med orginal lykter jeg. men som sagt må vente til jeg har fått tatt det viktigeste :wink:

Skrevet
btw, det heter update :-P

beklager :wink: dysleksi er noe dritt :?

ska foresten bestille litt små ting til bilen i mårra som: LMM og nye skilter siden det er forskjellige skilter bak og forran :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...