///Mysild Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 uuuu ane eg litt misunnelse her??? Syns bilen din e flotte eg Carl Håkon. Behold den i god stand så du har glede av den i flere år fremover. Når får du lappen da? misunnelig på hva? motoren? ja! interiøret, nja, skulle vært skinn ellers, nope haha ^^ men det er bra carl... hadde jo vært moro, tar jo ikke sÅÅ lang tid ned
carlhaakon Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 uuuu ane eg litt misunnelse her??? Syns bilen din e flotte eg Carl Håkon. Behold den i god stand så du har glede av den i flere år fremover. Når får du lappen da? misunnelig på hva? motoren? ja! interiøret, nja, skulle vært skinn ellers, nope haha ^^ men det er bra carl... hadde jo vært moro, tar jo ikke sÅÅ lang tid ned svetter jo i ræva ta skinn seter da men når bilen min er ferdig så skal den nok bli som din skal du få se ja kan hende jeg og xzi her på forumet tar turen
///Mysild Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 det kommer jo ann på om du faktisk svetter i ræva da... har aldri hatt noen problem med det jeg... folk syter for mye over skinn oki, høres bra ut!
carlhaakon Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 skinn stoler er jo pent da men de kan vere litt glatte egentlig. har jo så klart lyst på del skinn stoler eller skinn stoler jeg også, men er fornøyd med de jeg har. sitter bra og de ser bra ut
///Mysild Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 krangler vel ikke skinn er glatt ja, spes ved litt aktiv kjøring i jogge bukser
carlhaakon Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 hehe ja det tror jeg på men vis jeg kommer nedover skal jeg prøve site seta dine og du mine så for vi bli enig da tror uansett interiøret ditt er penere en mitt
Halvor89 Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Kjøp deg kjøredress da =P joggebukse er ikke lagd for bilkjøring uansett :=) Anyways, skal du drive med aktiv kjøring så bør du vel egentlig ha no feite bøttestoler. Men det fins jo ikke pent i endel biler. Da må du ha bur og div andre ting før det gjør seg!
George Constanza Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 har nå tatt diagnose og slettet en feil kode, etter dette dro jeg den helt ut til 6,5 tusen slik den skal. etter en liten stund kom den tilbake til der den sperra på 5. grunnen til dette er nok trolig en sensor av noe slag som tuller og da går bilen i nødmodus som gjør at den sperrer på 5 tusen. noen som vet hva dette kan vere? [/quote kan du ikke finne ut hvilken feilkode det var du slettet... ellers var det en fin bil du har fått deg
carlhaakon Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 har nå tatt diagnose og slettet en feil kode, etter dette dro jeg den helt ut til 6,5 tusen slik den skal. etter en liten stund kom den tilbake til der den sperra på 5. grunnen til dette er nok trolig en sensor av noe slag som tuller og da går bilen i nødmodus som gjør at den sperrer på 5 tusen. noen som vet hva dette kan vere? [/quote kan du ikke finne ut hvilken feilkode det var du slettet... ellers var det en fin bil du har fått deg
Ad|oS Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Hørtes ut som en fin generell feilkode som kan gjelde ganske mye hehe
carlhaakon Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Skrevet Juli 15, 2008 ja var det jeg fant ut også men bilen skal på verksted og kjøre diagnose der så fort noen har ledig så da håper jeg vi får bedre resultater
336mik Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Kom på at du burde nok få fiksa hjernen som er der,eller så må du få tak i komplett hjerne med tilhørende startsperre. Hvis du kun bytter hjerne,så vil startsperre gi deg problemer.
carlhaakon Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Skrevet Juli 15, 2008 jeg fikk høre på mekanomen at dette ikke skulle bety at selve hjernen var defekt, men en sensor som tulla. men uansett skal nok få fiksa det etter hvert
carlhaakon Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 får legge ut noen bilder fra helga og slikt da, fått behandla alle hjulbuene og slikt i helga så nå skal de holde en stund uten at rusta kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå