Spinx Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 2flotte sorte biler det der Hva skjer med at han i orangsje der gjemmer seg bak bilene?
carlhaakon Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 det er XZi fra forumet her som eier den lilla rakk ikke komme seg unna bila før jeg tok bilde gitt
Spinx Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 2 fast 4him hehe:P Fine biler iallefall 320 han har eller?
carlhaakon Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 takk for det bilen hans ligger inne her, det er en 318is som er helt strøken etter min mening så du får ta en titt på tråden hans
Halvor89 Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 2flotte sorte biler det der Hva skjer med at han i orangsje der gjemmer seg bak bilene? Jeg har æren av å være sjåfør på begge bila Og min er ikke sort, den er techno violet. Og ja. Den burde vært senka. Prøver å gjøre noe med det. Så om noen sier Carlhaakon sin bil er tøffere, så skal jeg si meg enig i det, både når det kommer til motor og utseende. Men til at bilen min ble spytta ut fra fabrikk akkurat slik du ser den på bildet, så er den ikke så feil. Alt er org, bortsett fra simons eksosen!
carlhaakon Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Skrevet Juli 17, 2008 jeg liker nå bilen din bedre er jo ingen som er så strøkene som din rundt her vi bor du er vel også den eneste som får låne den når jeg får lappen også hehe
carlhaakon Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Skrevet Juli 19, 2008 Nei og nei, da ble det stopp i hamar sentrum i kveld gitt. jeg og en kamerat dro ut 1 og 2 giret gjennom hamar. gikk vel ikke lange tia før blålysa sto på bak oss, selvsagt så måtte vi stoppe og snu så de tok oss igjen ganske fort. slapp heldig vis med en advarsel denne gangen. så før han gikk sa han: dere får nok finne en anna plass og gjøre slikt neste gang gutter
336mik Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Jeg for min del er blitt litt lei av advarsler. Har fått beskjed om at lappen min henger i en tynn tråd så mange ganger nå,så alle de tynne trådene funker snart som en wire:)
Ad|oS Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Var heldig med den der ja Men uten måling på deg kan de ikke ta deg på annet enn uforsvarlig kjøring. Men hender nå det blir litt straff for det også hehe
carlhaakon Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Skrevet Juli 21, 2008 han var grei mot oss uansett så gikk jo bra, han sa bare at vi måtte dra en anna plass vis vi skulle gjøre slik siden det var mye folk der vi kom men de kom i en helvetes fart selv egentlig bak oss så synes dem kjørte veldig fort selv til og klage på oss
carlhaakon Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 Felg dimmensjon du har? 215/40 8x17 eller 8,5x17 med ET20 eller noe vis det høres riktig ut?
carlhaakon Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 er en stund siden det har vert update her nå ser jeg, så får vel legge ut litt bilder av hva som er kjøpt inn og gjort her blir rusta sand blåst og lakk skal på i mårra nytt varmeaperat siden den jeg har kun funker på det siste hakket ny bagarseluke som skal til lakering sammen med side skjørt, bakfanger, speiil og diverse som ikke har kommet enda og ei ny dør som er rustfri, har egentlig ikke brukt får den, men siden den var samme farge som bilen måtte jeg kjøpe med den så i løpet av uka skal den vere ganske rust fri på karroseriet, har også gått over alt av understell og det skal vere i bra stand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå