Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
åssen går det, har verkstedet funnet ut hva som var galt med motor?

er en føler til noe kjøling som tuller, dela er bestilt så venter på dem nå. så kommer vel en update når den er ferdig :wink:

Skrevet
det er ikke tilfeldigvis en føler som står på radiatoren?

kan nok stemme det :wink: den kjøler litt får mye så den blir kald med en gang, det som er galt med den hehe. så er ikke mye jobb og fikse det egentlig etter det jeg har hørt

• 2 weeks later...
Skrevet

får vel ta en liten update da. bilen står nå om dagen desverre på grunn av jeg venter på deler. jeg håper nå at jeg har finni grunnen til at den går i nødmodus så da får vi se hva som skjer når jeg får delene og montert dem. deler som er bestilt er tempraturmåleren på kjølinga eller hva den heter slik at jeg endelig har en bil som ikke kjøler som en fryser. så skal jeg bestille lambdasonde så jeg kan bli kvitt ettertenninga.

så har jeg fått montert nytt M3 ratt som jeg kjøpte av joar her på forumet.

2s9kdrqccrgeeklawvk7.jpg

j63dwbkg6eeatmtfcsvl.jpg

hf6b2uhfddk7xbw0uldu.jpg

så noen triste bilder av slik den står nå

zropkpvizq9dqittr2ak.jpg

6fczb57r9mer31e1vqf0.jpg

Skrevet
Kult med M-ratt 8) Garasjen din eller??

ja stemmer det, eller familien sin da, men kun bilen min som står der, opal vi har ruster så mye at den kan stå ute hehe :lol:

Skrevet

Hehe! må si jeg er litt sjalu på den garasjen gitt,særli nå det nermer seg vintern! blir kvalm hver gang jeg kommer ut å ser at de er en halv meter med snø på bilen :!:

Skrevet
Hehe! må si jeg er litt sjalu på den garasjen gitt,særli nå det nermer seg vintern! blir kvalm hver gang jeg kommer ut å ser at de er en halv meter med snø på bilen :!:

hehe vet hvordan det er, men er ikke sikkert min skal stå der i vinter en gang. tenkte og sette den bort i låven til besteforeldra mine i stede så slipper den og stå så i veien i hele vinter. men for se hva det blir til :wink:

Skrevet
Greit med en plass å ha bilen inne på vinteren ja! :D Min har også fått plass inne i vinter :) Så henter jeg ny bil i slutten av mnd. :)

det er bra :) åssen bil blir det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...