carlhaakon Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 fin hund du hadde der...åssen hund er det? shetland sheepdog er det, mini utave av lassie hehe
George Constanza Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 åssen går det, har verkstedet funnet ut hva som var galt med motor?
carlhaakon Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 åssen går det, har verkstedet funnet ut hva som var galt med motor? er en føler til noe kjøling som tuller, dela er bestilt så venter på dem nå. så kommer vel en update når den er ferdig
George Constanza Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 det er ikke tilfeldigvis en føler som står på radiatoren?
carlhaakon Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 det er ikke tilfeldigvis en føler som står på radiatoren? kan nok stemme det den kjøler litt får mye så den blir kald med en gang, det som er galt med den hehe. så er ikke mye jobb og fikse det egentlig etter det jeg har hørt
Astri Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Flott den bilen din Carl Håkon. Likte bikkja di og.
carlhaakon Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Flott den bilen din Carl Håkon. Likte bikkja di og. takk får det
carlhaakon Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 får vel ta en liten update da. bilen står nå om dagen desverre på grunn av jeg venter på deler. jeg håper nå at jeg har finni grunnen til at den går i nødmodus så da får vi se hva som skjer når jeg får delene og montert dem. deler som er bestilt er tempraturmåleren på kjølinga eller hva den heter slik at jeg endelig har en bil som ikke kjøler som en fryser. så skal jeg bestille lambdasonde så jeg kan bli kvitt ettertenninga. så har jeg fått montert nytt M3 ratt som jeg kjøpte av joar her på forumet. så noen triste bilder av slik den står nå
carlhaakon Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Kult med M-ratt Garasjen din eller?? ja stemmer det, eller familien sin da, men kun bilen min som står der, opal vi har ruster så mye at den kan stå ute hehe
Simen! Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Hehe! må si jeg er litt sjalu på den garasjen gitt,særli nå det nermer seg vintern! blir kvalm hver gang jeg kommer ut å ser at de er en halv meter med snø på bilen
carlhaakon Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 Hehe! må si jeg er litt sjalu på den garasjen gitt,særli nå det nermer seg vintern! blir kvalm hver gang jeg kommer ut å ser at de er en halv meter med snø på bilen hehe vet hvordan det er, men er ikke sikkert min skal stå der i vinter en gang. tenkte og sette den bort i låven til besteforeldra mine i stede så slipper den og stå så i veien i hele vinter. men for se hva det blir til
marararius Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Greit med en plass å ha bilen inne på vinteren ja! Min har også fått plass inne i vinter Så henter jeg ny bil i slutten av mnd.
carlhaakon Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Greit med en plass å ha bilen inne på vinteren ja! Min har også fått plass inne i vinter Så henter jeg ny bil i slutten av mnd. det er bra åssen bil blir det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå