marararius Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Det der er jo samme ratt som jeg har jo
Martins Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 kan jo ikkje vere noe ///m ratt det der,er jo et turing ratt på bilde jo... et orginal ///M ratt har ///M logo på seg... vertfal det eg har i min nå,og det eg hadde i den gamle hadde ///m logo på seg...
carlhaakon Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 det er et orginalt M3 ratt som er tatt fra en 95 model M3 er bare M3 sømen som er forkjell nesten, men ville ikke ha slikt ratt som alle andre gutta har så da får vi prøve dette her. det jeg haddde var også revna på toppen så bedre en det som var i vertfall
///Mysild Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 da har ikke den hatt et orginalratt! sier jo seg selv ///M ratt er ///M ratt! du har kanskje et sportsratt eller noe...
carlhaakon Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 da har ikke den hatt et orginalratt! sier jo seg selv ///M ratt er ///M ratt! du har kanskje et sportsratt eller noe... M3 ratt jeg har dette rattet har også 3 farga søm inni som kun ble levert ORGINALT til M3 fra 1992 og opp til 96. orginalrattet har også litt anna form der man holder så dette er bedre og holde i en det orginale. så må nok innrømme at du har feil nå mysild. det jeg har kom fra en orginal M3 1995 Cab, ikke noe dritt salgs anonsen med bedre bilder http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89039&highlight=
George Constanza Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 du har ikke vurdert dette rattet da...synes det du har gått til innkjøp av ser litt gammeldags ut....men for all del sikkert godt å ratte med.
George Constanza Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 nei...men du har jo dette også...det kom med airbag på alle 2 dørs m3 i 3 måned 1998. det erstattet rattet til carl håkon.
///Mysild Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 kan godt innrømme feil, men da har jeg en M3, selv om jeg ikke har motoren! get my point?
carlhaakon Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 kan godt innrømme feil, men da har jeg en M3, selv om jeg ikke har motoren! get my point? jaja skjønner, men jeg kjøpte rattet fordi det jeg hadde var helt utslitt, ikke får og få M3 ratt liksom. og jeg prøvde et slik ratt og synes dette var godt å holde i så forlanger ikke mer en det. om det er M eller ikke driter jeg i så lenge det er godt og holde i for meg du har ikke vurdert dette rattet da...synes det du har gått til innkjøp av ser litt gammeldags ut....men for all del sikkert godt å ratte med. hehe, har tenkt på det der også, men alle gutta har slikt også er det ikke air bag. men liker gameldags. bilen er jo tross alt ikke nye
///Mysild Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 er en grunn til at alle har det hehe...
carlhaakon Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 er en grunn til at alle har det hehe... skjønner jo det god får det er godt og holde i har vel det selv du?
carlhaakon Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 da har endelig termostaten kommet så da for vi se om bilen blir noe bedre i løpet av dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå