carlhaakon Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 blitt norsk rettskrivings trådt dette haha da for jeg vel legge ut en update på at jeg har dysleksi så beklager alle skrivefeil
///Mysild Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 blitt norsk rettskrivings trådt dette haha da for jeg vel legge ut en update på at jeg har dysleksi så beklager alle skrivefeil
-AmunD- Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 blitt norsk rettskrivings trådt dette haha da for jeg vel legge ut en update på at jeg har dysleksi så beklager alle skrivefeil Går nok mer på dialekt akkurat nå ser det ut som
carlhaakon Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 blitt norsk rettskrivings trådt dette haha da for jeg vel legge ut en update på at jeg har dysleksi så beklager alle skrivefeil Går nok mer på dialekt akkurat nå ser det ut som hehe sant det, men sikkert fler skrive feil i tråden så da vet folk det i vertfall blir det våler på deg da?
///Mysild Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 ang våler på meg... jeg skal ikke hilse på noen!
carlhaakon Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 ang våler på meg... jeg skal ikke hilse på noen! hahaha da får du stå i et hjørne for deg selv da
carlhaakon Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 tenkt å stå på utsia jeg hahaha blir dårlig med premie på deg da
carlhaakon Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 da ble hele helga ødelagt med at jeg har fått feil deler de bestilte deler fra regnummeret og da ble det 325 deler som er feil men kommer til våler uten bil i vertfall, så da får jeg heller gå rundt og se etter kjente biler fra forumet
-AmunD- Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 da ble hele helga ødelagt med at jeg har fått feil deler de bestilte deler fra regnummeret og da ble det 325 deler som er feil men kommer til våler uten bil i vertfall, så da får jeg heller gå rundt og se etter kjente biler fra forumet Åssen deler har du fått feil ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå