D.C.V Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Det er en veldig fin bil Men litt Benz over felgene..
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Det er en veldig fin bil Men litt Benz over felgene.. takk for det kan vel egentlig si jeg faktisk er enig i det at det er litt benz preg på de men liker felga veldig godt på bilen så blir nok ikke noe uttbytte av felger med det første sikkert de her du mener?
The StigMeister Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Fet bil med fete felger Funnet ut hva som gjør at den fjusker med 5000 rpm?
carlhaakon Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 Pen bil syns du kan selge felgene til meg! hehe da må det bli til en bra pris ellers skal jeg nok beholde felgene Fet bil med fete felger Funnet ut hva som gjør at den fjusker med 5000 rpm? takk for det nei har ikke det enda
gaasen Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Pen bil som trenger senk. Enig i att felgene er litt mercedesprega, men ser uansett veldig bra ut på bmw
carlhaakon Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 i dag har jeg fått finni feilen på vindusheisen og det viser seg at den bare satt festa i et av festene så da har den blitt festa på nytt. så har jeg også muligens finni ut hvorfor bilen sperrer på 5000 og det kan vere på grunn av at innsuget er fra en 325 men dysene er fra 328 så har fått tak i 325 dyser som kommer på fredag
Ad|oS Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Kan ikkje skjønne at 325-dyser skal være bedre!?!? Normal modifikasjon er jo M50-innsug og større gass-spjeld, men kan ikke huske å ha sett noe om at det skal være nødvendig å sette på "M50-dyser" i tillegg.
carlhaakon Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Kan ikkje skjønne at 325-dyser skal være bedre!?!? Normal modifikasjon er jo M50-innsug og større gass-spjeld, men kan ikke huske å ha sett noe om at det skal være nødvendig å sette på "M50-dyser" i tillegg. var en på forumet her som snakka på at man måtte bytte dyser også, men skal få dyser av han jeg kjøpte bilen av så da er det værdt og prøve
Dirty Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Kan ikkje skjønne at 325-dyser skal være bedre!?!? Normal modifikasjon er jo M50-innsug og større gass-spjeld, men kan ikke huske å ha sett noe om at det skal være nødvendig å sette på "M50-dyser" i tillegg. 328 maskinen som sto i ny bilen til Inthe, måtte ha 325 dyser da de bygde den om til 325 innsug. men skulle jo tro dysene leverer nok bensin sånn egentlig, men er vært et forsøk, forda finner jeg ut om jeg må skaffe dyser til min motor
Ad|oS Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Rart, har ikke sett at det har vært et problem blant andre som har gjort det. Men greit om andre sjekker det først hehe Forresten, greit bilde du har fått det som avatar dirty
carlhaakon Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Rart, har ikke sett at det har vært et problem blant andre som har gjort det. Men greit om andre sjekker det først heheForresten, greit bilde du har fått det som avatar dirty var en på forumet som sa man måtte ha 325 dyser når man skulle ha 325 innsug i vertfall, men på fredags kvelden for vi svar på det uansett så da for vi vente og se
carlhaakon Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 da har jeg fått satt på senk på bilen ble ikke så lav som jeg hadde håpet men greit nok. etter jeg tok av fanger så fant jeg fort ut hvorfor den ene spredern ikke har fungert, grunnen til dette har nok noe med at hele greia hadde smelta innvendig noen meninger?
JE Motorsport Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Rart, har ikke sett at det har vært et problem blant andre som har gjort det. Men greit om andre sjekker det først heheForresten, greit bilde du har fått det som avatar dirty var en på forumet som sa man måtte ha 325 dyser når man skulle ha 325 innsug i vertfall, men på fredags kvelden for vi svar på det uansett så da for vi vente og se Det er feil , jeg har kjørt med 325 innsug på min 328 i ca.4,5 år uten et eneste problem. Men hvis det retter feilen er nok ikke problemet om dysene er fra 325 eller 328, da er nok bare problemet dyser som ikke sprer som de skal. Og da er det jo samme hvor de kommer fra Vankelig å si med sånne feil, men jeg tror problemet ditt er luftmassemåleren. Som gjør at bilen blir strupet ved 5000 o/min enten ved å fortelle styreenheten at jeg trenger mer bensin så motoren "drukner" eller at den gjør motsatt å sier at den får mer luft enn den egentlig får, slik at den får for lite bensin. Uansett lykke til med feilsøkingen og gratulerer med ny bil.
carlhaakon Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Rart, har ikke sett at det har vært et problem blant andre som har gjort det. Men greit om andre sjekker det først heheForresten, greit bilde du har fått det som avatar dirty var en på forumet som sa man måtte ha 325 dyser når man skulle ha 325 innsug i vertfall, men på fredags kvelden for vi svar på det uansett så da for vi vente og se Det er feil , jeg har kjørt med 325 innsug på min 328 i ca.4,5 år uten et eneste problem. Men hvis det retter feilen er nok ikke problemet om dysene er fra 325 eller 328, da er nok bare problemet dyser som ikke sprer som de skal. Og da er det jo samme hvor de kommer fra Vankelig å si med sånne feil, men jeg tror problemet ditt er luftmassemåleren. Som gjør at bilen blir strupet ved 5000 o/min enten ved å fortelle styreenheten at jeg trenger mer bensin så motoren "drukner" eller at den gjør motsatt å sier at den får mer luft enn den egentlig får, slik at den får for lite bensin. Uansett lykke til med feilsøkingen og gratulerer med ny bil. skjønner så da har det ikke noe og si om jeg bytter til 325 dyser? hvordan for jeg stilt så bilen for riktig med luft og slikt, er det dyrt og få fiksa dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå