Halvor89 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Jaja, Carl. Da har jeg ny bil stående her som venter på deg Hvis ingen kommer å kjøper den fort som f :]
carlhaakon Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 hehe ja, driver og tenker litt på det men for se hva det blir til
Ad|oS Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Ble vi ikke enige om at jeg skulle få kjøpe denne til vinteren? Lykke til med salget uansett...
Azeton Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Ble vi ikke enige om at jeg skulle få kjøpe denne til vinteren? Lykke til med salget uansett... Lage enda et 328 vrak?
Ad|oS Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Jupp, det var tanken. Men med to vrak kan man jo kanskje bygge en ny
carlhaakon Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 bilen er da ikke solgt bare en som skal har vert og sett på den og prøvd den så første man med penger får bilen
carlhaakon Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 har nesten ikke tid til bilen på grunn av skole. og jeg trenger annen bil og bruke i vinter så da må nok denne selges har ikke lyst til det på grunn av så mye tid jeg har brukt på denne. men altid andre biler til salgs så for heller kjøpe igjen noe lignene til våren
///Mysild Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 ta av skiltene heller, og kjøp deg noe graps
carlhaakon Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 har tenkt på det også, men gidder ikke ta opp lån for og kjøpe noe anna. koster litt og ha bil og bruke det vett
///Mysild Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 joa, men kjip å måtte selge noe som har så godt potensiale men men, det er jo noe du selv må finne ut av
carlhaakon Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 ja jeg vet, har tenkt på dette veldig lenge nå og planen var og sette den bort, men problemet er at jeg er avhening av og komme meg på jobb og skolen så da trenger jeg en anna bil. så da får vi se om han som har kikka på bilen har fått lån eller ikke til fredag. men kommer til og savne bilen vis den blir solgt. har jo lagt mye tid og penger i den og jeg selger den til en billig pris egentlig i forhold til det andre har sine ute til men satser på at jeg får jobba meg opp nok penger til våren så jeg får kjøpt igjen noe uten og låne penger
Simen! Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Domt du må selge da, har jo blitt meget bra mens du har hatt den Men blir det et hjul-sett til overs når du skal selge eller? Tenkte da m3 felgene du kjøpte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå