Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Burde den ikke dra lengre enn 5000rpm hvis man kobler ifra lmm? Da går den vel i nødprogram..

det vet jeg ikke, har du noe peling på hvor dette er i motoren? jeg er helt blank på og skru på motor :P

Skrevet

skjønner så da har det ikke noe og si om jeg bytter til 325 dyser? hvordan for jeg stilt så bilen for riktig med luft og slikt, er det dyrt og få fiksa dette?

Tviler sterkt på det ja, hvis det da ikke er noe feil med dysene dine...

Du får ikke stilt, dette er elektronisk styrt bl.a av luftmassemåleren. Hvis feilen er hva jeg tror så må du bytte luftmassemåler som tar kun 5 min. Men den er desverre ikke gratis, koster ca. 3300,-kr og er som regel vanskelig å finne feil på/få opp feilkode på.

Skrevet

skjønner så da har det ikke noe og si om jeg bytter til 325 dyser? hvordan for jeg stilt så bilen for riktig med luft og slikt, er det dyrt og få fiksa dette?

Du får ikke stilt, dette er elektronisk styrt bl.a av luftmassemåleren. Hvis feilen er hva jeg tror så må du bytte luftmassemåler som tar kun 5 min. Men den er desverre ikke gratis, koster ca. 3300,-kr og er som regel vanskelig å finne feil på/få opp feilkode på.

skjønner :wink: bytter i vertfall dyser for og se om det blir noe bedre, vis det ikke blir noe bedre så tar jeg en diagnose av bilen og for jeg ikke opp noe skal jeg prøve og bytte luftmassemåler :wink: hvor er det man får tak i luftmassemåler?

Skrevet

skjønner :wink: bytter i vertfall dyser for og se om det blir noe bedre, vis det ikke blir noe bedre så tar jeg en diagnose av bilen og for jeg ikke opp noe skal jeg prøve og bytte luftmassemåler :wink: hvor er det man får tak i luftmassemåler?

Sulland, GS-bildeler, koed etc :)

Skrevet

Sulland, GS-bildeler, koed etc :)

takker, da blir det en tur til sullan i løpet av neste uke vis det ikke blir noe bedre av og bytte dyser

Pen bil! :) Skulle vel vært litt lavere ja.. Hvor mye er den senket? :)

men for vel klare seg med den senken der :wink: er et helvetes dålig vei og masse fartsdumper rundt her jeg bor så like greit, tror det skal vere 40 fjører fårran og bak er det orginalt, men har ikke fått fjørene bak enda så for se om jeg senker bak når jeg for de eller ikke :wink:

Gjorde seg veldig med litt senk! Kanskje 1 cm eller 2 til foran, men, det blir pirking ;)

Har du sladda ansikte på kameratene dine??? haha

synes det ble helt greit selv, bedre en det var så for vi heller se etter hvert, haha ja like greit det når de ikke ville flytte seg :P

Skrevet

Pen bil du har ja. prøv å kobl ut kontakten til Lmm og ta deg en kjapp tur, den vil nok ikke svive noe greit på tomgamg. men er jo vært et forsøk.

Skrevet
Pen bil du har ja. prøv å kobl ut kontakten til Lmm og ta deg en kjapp tur, den vil nok ikke svive noe greit på tomgamg. men er jo vært et forsøk.

takk for det :) har du noe tips om hvor lmm kontakten sitter? trenger nok fler timer oppi motor rommet gitt :P bare skrudd på røti sirra og det er helt noe anna en BMW gitt:P

ble bra senk nå, kjøp senkeskåler til fronten så blir det nice ;-) da går den ned ca 10-15mm, og får det rette stucket ;-)

:-D lol! kriminale de to eller?

hehe for se da vett, men penga skal gå til rust behandlig og full M optik først :wink:

haha nei de er nok ikke det :P han ene er bror min og han andre naboen som er Toyota frelst :P

Skrevet

LMM er den runde plasthylsen som sitter mellom innsugsbelgen og luftfilterboksen din. Den har en konakt, vri på den så den løsner og dra den av og se om du får bilen til å dra lenger på turtall da.

Skrevet

Bare vent en dag eller to, så "legger" den seg litt mere nedpå hvis fjærene var nye da du satte de på! Kan fort komme 1 cm til når den bare får senka skuldrene litt!:)

Vanvittig fin bil! Og sinnsyk felgkant da!:)

har forøvrig M50 innsug, moddet gass- og asc-spjeld som skal på over helga selv, blir spennende.

Skrevet
LMM er den runde plasthylsen som sitter mellom innsugsbelgen og luftfilterboksen din. Den har en konakt, vri på den så den løsner og dra den av og se om du får bilen til å dra lenger på turtall da.

takker for hjelpen, skal prøve det så fort jeg for sjangsen i kveld :wink:

Bare vent en dag eller to, så "legger" den seg litt mere nedpå hvis fjærene var nye da du satte de på! Kan fort komme 1 cm til når den bare får senka skuldrene litt!:)

Vanvittig fin bil! Og sinnsyk felgkant da!:)

har forøvrig M50 innsug, moddet gass- og asc-spjeld som skal på over helga selv, blir spennende.

satte på senken i går og jeg synes bilen har blitt litt lavere alerede, men tror nok det er nok senk med tanke på fartsdempere, skal jo over de også :wink:

takk for det, ja skal ikke klage på dårlig kant gitt :P

det høres bra ut :wink: bare du ikke for samme problem som meg så blir det nok bra :D

Skrevet

er litt usikker på om jeg skal lakera oppat felga eller hva jeg skal gjøre med de, har vertfall fått vaska de sikkelig i dag og det er vist en del merker her og der på dem :(

y9iv5hcfv53nw3l61g9l.jpg

så har jeg også finni en bensin lekarse i en slange, noen som vet hva denne er til?

4a0xc619saeu7vv79o6y.jpg

t8hwnoqazip6cpyag3vg.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...