Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

takk for det :) tror det skal bli bra selv. bilen skulle egentlig bare på 4hjuls kontroll, men siden jeg kjenner mekanikern godt så skulle han se over hele bilen. da fant han blant annet lekk på girkassa som kom av en slitt simering så håper jeg får bilen tilbake i dag :wink: skal bli stas og få den tilbake så de nye setene kommer på sin plass :D

Skrevet

Pynter opp litt med seter fra M3 Coupe ja.

Skjønner ikke dere som synes man blir klam i ræva av skinn... Det problemet har jeg aldri hatt!

Kan være enig i at skinn kan være litt glatt om man skal kjøre aktivt, men da kan man jo stroppe seg fast i noen skikkelige belter om man har.

:D

Skrevet
Pynter opp litt med seter fra M3 Coupe ja.

Skjønner ikke dere som synes man blir klam i ræva av skinn... Det problemet har jeg aldri hatt!

Kan være enig i at skinn kan være litt glatt om man skal kjøre aktivt, men da kan man jo stroppe seg fast i noen skikkelige belter om man har.

:D

er ikke sikkeert alle svetter like mye i ræva som andre :P men når bilen har stått i sola får du fort brent hele ryggen på grunn av det svarte skinnet er varmt :wink: men hver sin smak, hadde ikke sagt nei til skinn heller jeg :wink:

Skrevet

Hehe, ja er nok forskjell på det.

Det er et hælvette de gangene man setter seg inn i bilen i shorts og ikke har på seg t-skjorte kanskje engang når bilen har stått i solsteiken jah!!

Jeg liker veldig godt utseende på setene som du har fått tak i å jeg.

Skrevet
Hehe, ja er nok forskjell på det.

Det er et hælvette de gangene man setter seg inn i bilen i shorts og ikke har på seg t-skjorte kanskje engang når bilen har stått i solsteiken jah!!

Jeg liker veldig godt utseende på setene som du har fått tak i å jeg.

hehe det tror jeg på, har selv hatt en båt med svart skinn og den vart mann grilla av når man satt seg hehe.

ja liker de godt selv så går bare og venter på at jeg snart skal få igjen bilen, den har stått på service i snart to uker :(

Dette blir bra, gleder meg til å se de montert!

takker for det :) skal legge ut bilder og slikt så fort de sitter i bilen, da skal jeg også legge ut en del bilder av bilen som er litt bedre tenkte jeg :wink:

Skrevet
fått montert nå?

og kutter den enda ?

nei har enda ikke fått igjen bilen :cry: han måtte bestille deler og slikt til den og så skal han prøve og fikse slik at den ikke kutter så jeg venter spent på og få den igjen nå :wink: tror ganske sikkert jeg får den i løpet av uka så da blir det update så fort som mulig :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...