Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

haha dere to har slik chat prat på alle trådene her om dagen :P skal foresten ringe og mase litt på han som har bilen min i dag, savner den så nå atte jeg må få henta den :wink:

Skrevet

Skjønner godt at du vil mase litt. Begynner å bli en stund siden du leverte den inn hehe

Vi vil ha bilder av bilen med nytt interiør, så du må bare få den hjem :D

Skrevet

hehe ja gått snart to uker vett :shock:

hehe skal nokk få tatt bilder så fort de er inne i bilen :wink: så tenkte jeg at jeg skulle ta litt bilder av bilen med litt bedre camra også. så kommer nok en uptade snart med det :wink:

Skrevet

ja enig der :wink: på min skulle det bli bytta simrig på girkassa på grunn av den var lekk, noen foringer bak, forstillings kontroll og se hvorfor den sperrer på 5000. så er jo litt jobb, men den burde snart vere klar :wink:

Skrevet

siden jeg ikke har bil om dagen så har jeg fått rydda litt på romet og da fant jeg igjen denne i støvet :) litt dårlig bilder men

fajhma26nzqs7xlczu8w.jpg

e3a7mkc6h28k7v5z37k9.jpg

6jdvcz503b8ealdwkvok.jpg

Skrevet

Da har jeg vert og henta bilen min :wink: det har blitt bytta alt av slite deler og en simring i gir kassa

så ble det to timer med ut med det gamle interiøret og inn med nytt interiør :D kommer bedre biler i mårra, fikk heller ikke satt inn dør trekk for jeg skal lime et feste på det først :wink:

5foi3001ofsuaqpcxqb3.jpg

yye5iaq1ef2r3rhb2wxf.jpg

2paflust173a87fbubq6.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...