marararius Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Ja, skal bli artig å se Men må ikke ødelegge tråden her!
carlhaakon Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 haha dere to har slik chat prat på alle trådene her om dagen skal foresten ringe og mase litt på han som har bilen min i dag, savner den så nå atte jeg må få henta den
Ad|oS Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Skjønner godt at du vil mase litt. Begynner å bli en stund siden du leverte den inn hehe Vi vil ha bilder av bilen med nytt interiør, så du må bare få den hjem
carlhaakon Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 hehe ja gått snart to uker vett hehe skal nokk få tatt bilder så fort de er inne i bilen så tenkte jeg at jeg skulle ta litt bilder av bilen med litt bedre camra også. så kommer nok en uptade snart med det
marararius Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 To uker ja.. Huff så kjipt. Du må få den tilbake nå.. Førstemann å få tilbake bilen? Haha.. Virker som om de er samme typene.. Treege !
carlhaakon Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 haha ja kan bli med på den vett haha ja skulle ikke forundre meg om de er i slekt
marararius Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Haha, det kan fort hende! Haha.. Er så sykt kjedelig å gå å vente å. Hvertfall når det virker som om det aldri skjer noe.
carlhaakon Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 ja enig der på min skulle det bli bytta simrig på girkassa på grunn av den var lekk, noen foringer bak, forstillings kontroll og se hvorfor den sperrer på 5000. så er jo litt jobb, men den burde snart vere klar
carlhaakon Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 siden jeg ikke har bil om dagen så har jeg fått rydda litt på romet og da fant jeg igjen denne i støvet litt dårlig bilder men
///Mysild Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 kjøpes som bygge sett på lekeland i sørlandsparken just so u know
carlhaakon Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 jeg kjøpte min ferdig jeg er mange år sia nå, den var hvit med dekor på men tok av den og lakka den svart
carlhaakon Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 Da har jeg vert og henta bilen min det har blitt bytta alt av slite deler og en simring i gir kassa så ble det to timer med ut med det gamle interiøret og inn med nytt interiør kommer bedre biler i mårra, fikk heller ikke satt inn dør trekk for jeg skal lime et feste på det først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå