carlhaakon Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 takk for det skal sette inn dør trekka fårran i dag, og vaske bilen sikkelig
carlhaakon Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 ja jeg er fornøyd i vertfall, kan faktisk se inn i bilen uten om og iritere meg over oppspiste stol kanter
carlhaakon Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 fått tatt litt biler og montert ferdig interiør i dag
marararius Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Fy flate Pen bil asså.. Ble knall med interiøret da! Lyst på jeg også! Hehe
carlhaakon Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 da har jeg prøvd et par BBS felger 17" og etter min mening må jeg ha noen som bygger litt mer ut en dette her så var det noen som tulla med bilen min så da for vi se om noen finner feilen
carlhaakon Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 OPEL!?!?!??!?!?!?!?!?!?!! vi har en opel som jeg har tatt av merka på så hadde bror min satt på det merket i grillen min
marararius Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Huff huff Håper det er av nå! Du må få deg grøftelys da.. Hehe. Det blir tøft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå