crizi Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Iløpet av natten har skiltene på min e46 318i blitt stjelt kjennemerker:RH 72188 hvis noen ser det venligst legg in en post er faen meg irritert nå.. noe så usaklig. Kontaktet politiet kl 4 da jeg dro på jobb så håper ikke det blir noen bøter eller jeg blir bura inne for bankran eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 folk stjeler alt mulig nå til dags. Kan tenke meg noen har importert en E46 318i av samme farge og satt skiltene på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 da er det hvertfall anmledt... må vel vente til tirdsdag for å få nye skilter i det hele tatt så får bruke 91' modellen i mellom tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Bare og kjøre det. Ha anmeldelsen liggende i bilen, så kan dem ikke si noe på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Skaff deg en låne bil heller.. Politiet driter i om du har papirer med deg.. de gjør akkurar som de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå