336mik Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Etter en testdag med prosjektbilen min i går,så fant jeg ut at den legger igjen et oljeteppe hvis jeg drar på litt skikkelig. Dvs hvis jeg tømmer 3. og 4. gir,så går det 2 sekunder etter at jeg slipper gassen,så begynner det å ryke. Ryker da i 10-15 sekunder,før det blir borte igjen. Olje-retur er på 20mm,og fri for rusk. Noen som har et forslag til hva som kan være feil? Mvh.
336mik Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Stempel og stempel ringene er tilnærmet nye. Men fikk et tips om veivhus ventilasjon,og har oppgradert denne,så da blir det snart prøvetur,for å sjekke om det blir bedre. Sto mye trykk der da jeg kjente etter mens motoren ble rusa opp.
336mik Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Turbo`n er ny,så de skal vel være greie tror jeg.
Bonden Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Når du drar ut for fult med nesten nye stempler og ringer er vel kansje det ikke helt riktig innkjørings metode .
vegarde Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 heisann har planer om å montere turbo i bilen min en 325b25 hvordan, hvordan mener du dette bør gjøres?
|Ole| Skrevet Mai 11, 2008 Skrevet Mai 11, 2008 Når du kjøre trykk inn i motoren uten å koble veivhus ventilasjonen i catch tank eller rett i asfalt med evt filter på blir det og trykk i bunnpanna, da skyter den olje alle veier...
Gjest Skrevet Mai 11, 2008 Skrevet Mai 11, 2008 Trodde du hadde kompressor, 336mik? Den er byttet ut mot turbo.
336mik Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Skrevet Mai 11, 2008 Ja nå har du ikke fulgt med i timen Gunnar. Kompressoren ble kastet ut til påske,og turbo ble satt inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå