Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en testdag med prosjektbilen min i går,så fant jeg ut at den legger igjen et oljeteppe hvis jeg drar på litt skikkelig.

Dvs hvis jeg tømmer 3. og 4. gir,så går det 2 sekunder etter at jeg slipper gassen,så begynner det å ryke.

Ryker da i 10-15 sekunder,før det blir borte igjen.

Olje-retur er på 20mm,og fri for rusk.

Noen som har et forslag til hva som kan være feil?

Mvh.

Skrevet

Stempel og stempel ringene er tilnærmet nye.

Men fikk et tips om veivhus ventilasjon,og har oppgradert denne,så da blir det snart prøvetur,for å sjekke om det blir bedre.

Sto mye trykk der da jeg kjente etter mens motoren ble rusa opp.

Skrevet

Når du kjøre trykk inn i motoren uten å koble veivhus ventilasjonen i catch tank eller rett i asfalt med evt filter på blir det og trykk i bunnpanna, da skyter den olje alle veier...

Skrevet
Trodde du hadde kompressor, 336mik?

Den er byttet ut mot turbo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...