Kobar Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 idag fikk jeg den nye lambda-sonden til min 318is e36, da jeg skulle skru ut den gamle hadde den rusta fast, så når jeg skrudde utav den gamle fulgte gjengene med! så er spm, hva gjør jeg nå? går det greit å bare få tak i en gjengetapp som passer med ny lambda og bore nye gjenger? eller må jeg til med erstat ningsgjenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Letteste er vel å kjøpe en ny "lambda-mutter" å sveise den på eksosen.. fjerne den gamle mutteren/sveise igjen hullet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Nå vet jeg ikke om alle typer lambdasensor har samme gjenger, men om de har det, så har de lambdasensor-boss i denne butikken.. http://www.mamut.net/holmtech/shop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 okei, så dette blir jo samme prinsipp som erstatningsgjenger da.. men må vel ned med eksosen da.. prøver med gjengetapp først, funker ikke det kjøper jeg en slikk boss. passer dem til alle typer lambda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 fikk meg en gengtapp fra tore vagle i sandnes til 450kr!!! og det funka heldigvis! så da er lambda på plass, så nå venter jeg på nye topplagere til fjørtårnet, så jeg kan skru på di nye fjørbeina framme, og ut å prøvekjøre, å se om den ble hvassere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå