carlhaakon Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 hei jeg er nok den dårligeste på og forminske bilder så hadde vært fint om noen kunne fikse Avatar av dette bildet for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yxrkt Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 åpne bilde i paint. trykk alt + b og alt + s. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 åpne bilde i paint. trykk alt + b og alt + s. skjer jo ikke noe når jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Her har du den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 mens du er igang så trenger jeg og litt hjelp HelgePer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Her har du din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 takktakk, men bildet var for stort. Må visst være under 12kb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 ok, beklager. Får prøve å se om jeg får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Og vi prøver igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 se der ja:) Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 hei jeg er nok den dårligeste på og forminske bilder så hadde vært fint om noen kunne fikse Avatar av dette bildet for meg Hey, den e jo Haugesund registrert den bilen din:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 hei jeg er nok den dårligeste på og forminske bilder så hadde vært fint om noen kunne fikse Avatar av dette bildet for meg Hey, den e jo Haugesund registrert den bilen din:D hehe det kan stemme det kjenner ikke til historien av bilen, men hadde vært moro og finni ut hvem som tok den inn i norge og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Det kan du vel få opplysninger om hos biltilsynet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 står hjula utom hjulbuen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå