Joachim Lie Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Er noe slik jeg kunne tenke meg å gjøre med min bil også Fargen du har valgt er übergrom! som du selv sier så er det dyrt! må spare noen kroner før jeg begynner med mitt prosjekt. Gled deg til bilen er ferdig, E30 325 er en fryd å kjøre, og ikke minst motorlyden er rå
Espen^^ Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Lest gjennom heile tråden eg no Kjempeflott bil.
Hesleskaug Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Har en e30 jeg Er det bare å sende en liste til deg med hva jeg trenger så sender du?
///christian Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Har en e30 jeg Er det bare å sende en liste til deg med hva jeg trenger så sender du? Det er greit ja
heltn Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Sett dem på verktøy kassa Skal følge med videre her Hehe... tror den klarer seg som den er jeg Ryddig prosjekt du har selv forresten! Takk for det
Hesleskaug Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Jobbet i hele går. Fikk egentlig gjort mye. Men i slutten av dagen kom jeg frem til at jeg måtte starte på nytt. Setter i Takluke mekanismen nå. Det gikk litt FOR feilfritt første gangen. Viste seg at det ikke fungerte. Prøve igjen neste gang. Nå har jeg fått infulensa så får ta en dag på sofaen. Stemmningsbilde
Bmwe30coupe Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Har lest gjennom hele tråden nå, og misunner deg altså! blir sinnsykt bra! har og et e30 prosjekt jeg gleder meg til å begynne på lykke til, skal følge me hele veien.
Steven Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Steike, sinnsykt gjennomført prosjekt! Gleder meg til å se sluttresultatet Jeg tror også at du og jeg har veldig like planer med bilene våre! Så dette skal bli kjekt å følge med på videre
Hesleskaug Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Har lest gjennom hele tråden nå, og misunner deg altså! blir sinnsykt bra! har og et e30 prosjekt jeg gleder meg til å begynne pålykke til, skal følge me hele veien. Takker! I dag har vært en laaaaaang dag. Det har gått i soltak montering som jeg endelig fant løsningen på. Kan leses om HER Filet nye nøkler TIL SALGS! Ellers søker jeg deler: Dette trenger jeg: 2 strøkne coupelys: 2 Strøkne sidedeksler inne (coupe) 2 Kabelgater i døra 2stk Gummi til dørstopper Feste til tanklokk (sånn låsepinne av noe slag) Grunnen til at jeg spør er at det er litt skrallt med penger til sånt denne måneden og jeg har ikke lyst å gå på skroten å skuffe snø.
Hesleskaug Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Fikk i dashbordet i dag, rydda litt og starta litt med ruter. Bikkja er med
RoaldJ Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 dette blir bra hvilken målere står det i den plata? er det den plata som skal stå over askebeger foresten? og er målerene av merket VDO?
Hesleskaug Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 dette blir bra hvilken målere står det i den plata? er det den plata som skal stå over askebeger foresten? og er målerene av merket VDO? Målerne skal stå over askebegeret ja. Usikker på merket. Men tror det er VDO kan sjekke neste gang jeg er der. Den måler strøm, oljetrykk og vanntemperatur.
RoaldJ Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 ligner veldig på vdo... følger selve følerene også med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå