Joachim Lie Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Det ligger bilder av 4 steike tøffe BBS-felger i første post. Om det er disse som skal på bilen så blir det gromt! se der ja:) lenge siden jeg har lest første side, takk for svar Ca///e
Hesleskaug Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Hva slags felger har du tenkt å ha på bilen? Det ligger bilder av 4 steike tøffe BBS-felger i første post. Om det er disse som skal på bilen så blir det gromt! Svaret:
Hesleskaug Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Blir bra dette, særlig når en gjør det så grundig. Takk, vil skje litt mer nå snart. Har bare ikke hatt ork og lyst. Mye som skjer i arbeidslivet. Dette oppmuntrer til å få fart igjen
Hesleskaug Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Etter en effektiv dag begynner det å se ut som bil
Hesleskaug Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Dette blir rått! Takk. Målet er å være klar til BMWtreffet på Rudskogen. I bestefall 17. Mai
leif harald Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Rå bil, ble kjempe bra med farge på Har du gjort noe spesielt med baklyktene dine, sota de litt mer ellerno? jeg har like bare mine er mer rosa
Hesleskaug Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Rå bil, ble kjempe bra med farge på Har du gjort noe spesielt med baklyktene dine, sota de litt mer ellerno? jeg har like bare mine er mer rosa Takk! Tror de er like dine. Er Sartec dette også. Ser bare litt mørkt ut inne i verkstedet tenker jeg
Buzz Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Liker E30'en din altså... ser mye rart her inne, men din likte jeg veldig godt!
Hesleskaug Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Liker E30'en din altså... ser mye rart her inne, men din likte jeg veldig godt! Takk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå