Larsegutt Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Fekk du se noe nærmer på de klistermerkene? Kan du gi meg et ord (pm) visst du kan skaffe et sett, eller sende meg adressen hvor du fekk tak i dem?
Hesleskaug Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Det har jeg gjort. De kommer på 200kr settet
Spiritus Sancti Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Hvor får jeg kjøpt det da? Går det an å kjøpe klistremerket med fargekoder på også?
Spiritus Sancti Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Åssen coilovers er det egentlig? Og hvor mye kosta det?
Hesleskaug Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Åssen coilovers er det egentlig? Og hvor mye kosta det? Det er FK Königsport. Jeg ga 10000 for dem. Når det gjelder klistremerkene så får jeg dem fra et verksted i Tyskland. Fargekode klistremerke får du fra en vanlig BMW forhandler.
Hesleskaug Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Da er endelig bilen klar til lakk…. Men da fikk jeg plutselig god tid. Så tiden fram til den skal lakkes skal nå brukes til å ta ned understellet og bytte ut slitedeler, sette i powerflex foringene, montere servo og nye bremserør. Her er noen bilder fra når jeg satt den på bakken. JA, jeg vet den er litt vel fargerik nå, men det skal straks fikses BMW E30 325i Color Cocept
haraldsenracing Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 detta kan bli skam bra! paste med m-tech2 vinga til m-tech 1 styling.
Hesleskaug Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Takk Jeg syns vinga passet bra selv. Mtech1 vinga er så flat. Denne bygger litt mer
haraldsenracing Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 skal du ikkje ha sideskjørt? eller er di ikkje montert enda, p.g.a lakkering?
Hesleskaug Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 skal du ikkje ha sideskjørt? eller er di ikkje montert enda, p.g.a lakkering? Skal ha sideskjørter også. Du ser de kledlige rosa hullene på kanalen. Skal lakke kanalen først montere også lakkere resten
S.Hafsmo Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 interessant prosjekt, dette må jeg følge med på!
S.Nilsen Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Spennende prosjekt dette Skal følge med videre.
Hesleskaug Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 Da er forstilling og bakstilling tatt ned og de fleste foringere er byttet ut med powerflexforinger. Å sette på powerflex på stabstaget i front vil jeg ikke snakke noe mer om (Godt oppsummert..... Trangt!) Alt er blitt lakkert opp og satt på plass. Nytt forstilling: - Bærearm nedre høyre og venstre side med bærekule og nye PF foringer - Endeledd høyre og venstre side - PF foring til stabstag i front Nytt bakstilling - PF foring bakakselbru fremre høyre og venstreside - PF foring stabstag bak Siste finjustering av skjermer, panser, dører og fangere er gjort før bilen skal til lakk i morgen. Nye plast detaljer i front er handlet inn til bilen kommer hjem etter lakk. Gleder meg
Hesleskaug Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 Da er bilen sendt på lakken og jeg må fly på veggen i noen uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå