pedro Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Hei E34 mekkere Har en litt defekt 88/89 M20B20 motor og vil sette inn en 92 modell M50B20 motor. Har ledningsnett og cluch/dynamo/servopumpe. Hva med girkasse og eksos Passer dette om hverandre? Noen som vil gi noen råd til meg om dette, så jeg slipper mer klusj enn strengt nødvendig. Det må da være noen som har gjort dette før meg vel Pedro
Steffan C Skrevet Mai 11, 2008 Skrevet Mai 11, 2008 Kan sikkert bruke mye av info'n i denne DIY'n til ditt prosjekt .
pedro Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 Hei Stefan og takk for svar. Jeg kommer derfor med ett nytt spm med det samme som takk for hjelpen Skulle startet bilen og jeg hadde glemt å feste + polen slik at den godset da jeg skrudde om på tenningen Et stort smell og en blå lysbue sto ut av starter ledning etter dette er bilen DØD Ingen sikringer er gått 0 strømm i bilen \lys nødblink osv! HVa er galt??? Blir ikke kjørt på jobb i morgen ser det ut til Men kollektivt er artig det også Pedro
pedro Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 Takker for info da Jo mye her på DIY en, men det må da finnes en enklere step by step howto med noen bilder og hva som går og ikke går Leif Jugern (GBL) mener jeg må bruke 90 motor pga. el nettet og gearkassen i min bil, men er det helt riktig?? Noen der ute som har gjort dette Blir glad for hjelp her. Han mente også at eksosen måtte bygges om. Pedro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå