Gå til innhold

Min e31 1990 mod - TIL SALGS

Share

Anbefalte innlegg

Takker :)

Orker ikke å stresse med noe av det egentlig, altfor bedagelig anlagt til det :lol: Fronten og diffuseren ligger klar, bare å få det lakka :)

Ligger mere ann til å få gjort noe med rattet, men mangler slip ring. Innbilte meg at jeg hadde fått den sammen med rattet, men der tok jeg feil :P Må vel ta meg en ringerunde til noen høggerier :)

V-max er fartssperren, ja. Var en del av den chip-pakken jeg kjøpte fra Tyskland. Selges på e-bay av en fyr som kaller seg "Wokke". Om du skal kjøpe, så pass på at det er ham du bestiller av. Er en annen kar som har kopiert chippene hans, og jeg vet at noen har vært plaget med disse :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 8 months later...
  • 1 year later...

Stemmer også for RC. Aller helst skulle du ha hatt dem i 18", for 17" ser litt smått ut på den store bilen. Jeg ser du har fått på CSI-fronten. Flere bilder er ikke å forakte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer også for RC. Aller helst skulle du ha hatt dem i 18", for 17" ser litt smått ut på den store bilen. Jeg ser du har fått på CSI-fronten. Flere bilder er ikke å forakte :)

Kommer nok aldri til å legge ut de pengene det vil koste meg å få større RC-felger på bilen...

Vil vel bli en helt syk kostnad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! Denne var grilelekker. Og breyton leppa trakk ikke ned inntrykket akkurat ;)

Ang. felger så er jo jeg ganske BBS frelst for tia så heller mot Rc'ene. Med litt spacing, dekkstrekk og litt senk så tror jeg det hadde tatt seg utrolig bra ut.

Btw, er du sikker på at de andre felgene er breyton? De ligna i hvertfall voldsomt på Hartge classic etter hva jeg kan se, men ikke skyt meg om jeg tar feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SINNSYKT fett med e31! herreGUD for en bil! hvorfor ble ikke e31 levert med sportsseter?

De ble nok det, ligger en ganske pen på finn.no no med sportsseter og manuell girkasse... Løp og kjøp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! Denne var grilelekker. Og breyton leppa trakk ikke ned inntrykket akkurat ;)

Ang. felger så er jo jeg ganske BBS frelst for tia så heller mot Rc'ene. Med litt spacing, dekkstrekk og litt senk så tror jeg det hadde tatt seg utrolig bra ut.

Btw, er du sikker på at de andre felgene er breyton? De ligna i hvertfall voldsomt på Hartge classic etter hva jeg kan se, men ikke skyt meg om jeg tar feil :P

Hmmmm... Jeg glemte faktisk å sjekke det.. Bare hele tiden innbilt meg at det var Breyton... Mulig det er Hartge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...