Johnsen Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Fauske ser jeg.... Bor du der nå? Kanskje du skulle fått hjulpet meg da!
JoCCe Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 Bor på bardufoss nå, men flytter til bodø og begynner som lakk lærling der til sommeren
haraldsenracing Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 skal si bilen blei knall rå! fete svart matt farge du har velgt, tok seg bra ut.. ka er videre planar??
JoCCe Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 Vidre planer er å få skjørt å M3 vinge, er bestilt med 6 ukers leverings tid så.. Men nå snart skal bilen hjem, få i bøtte stoler med justerbar rygg, står 2 helt nye hjemme å venter, kan ta bilder i helga. Skal vell modifisere front fangeren eller vente videre på M3 front, montere anlegg i den og slite ut de smale dekkene som står på osv Å en liten drøm om turbo motor da, men må først få lappen tilbake, å prøve og beholde den en liten stund. Får se, tar ting som de kommer
JoCCe Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Er hjemme nå i helga å tok noen bilder av stolene som skal inn i bilen Har 2x12", 5,5" frontsett + div så æ tenkte å sætte i
E30_Dale Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Übernice E30, skulle bare hatt mattkvite felger så hadde det vært prikken over i'en syns jeg da... Men som sagt veldig fine...
Skimmy Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 hey, det er kjøring på ACR på lørdagen, anbefaler deg å komme!
JoCCe Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 Har desverre ikke fått tilbake lappen enda så jeg og bilen holder oss unna offentlig vei enda en stund, prøveskilt holder jo ikke på bana så, men den kommer nok til å sees på bana, ikke det at dette er noe killer bil men. En vakker dag med bur og overlading
Skimmy Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 er låv å kjøre med rødskilt jo, fikk start på min bmw i dag, så blir full gass, er endel E30 banebiler som skal kjøre der i helga ja. synd du ikke har lappen da
JoCCe Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 Har snakka med veivesnet ang banekjøring på røde skilt, forsikringa dekker ikke dette da, og man får vel ikke komme på acr uten forsikring? Åhh, skulle vært dær å værtfall sett på din å andre kule e30 bygg, men er på bardufoss får tiden så :/
Skimmy Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 forsikringa gjelder ikke om du har hvite skilt heller så det spiller ingen rolle på fargen, på Gatebiltreffene så får man vell ikke kjøre med rødeskilter, men dette er dem ikke så streng på på sommertreffet og di andre treffene på ACR,
JoCCe Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 Så forsikringa dekker ikke på bane kjøring? Så rene bane biler er kun fårsikra mot brann og tyveri i depot, funker ikke om du blir på kjørt på bana?
Skimmy Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 nei forsikringa gjell ikke på bana uansett, e veldi kjipt. bi man påkjørt så får du bare banke penger ut av han som kjørte på deg. alt er vell på egen risiko.
JoCCe Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 åjja da så, litt riski m bane bil til nesten 1 mil da, menmen, motorsport koster å litt sjanser må man ta hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå