OLEZZ Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Har en e36 325 turbo som begynner å småfuske litt etter lang og hard kjøring. bilen fuska konstant før jeg bytta plugger her om dagen, da gikk den helt fint. Så etter 1-2 timers kjøring begynner den å fuske litt. Kan det ha noe med varmeverdien på pluggene? burde jeg ha litt kaldere plugger kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 har ikke akkurat veldig peil på ditt problem, men når en kamerat av meg sin bmw fuska på et vist turtall fant vi ut av at det var en coil som måtte byttas mvh Brekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Har det vært slik siden du monterte turbo og kjører du på datasprut? Det kan vær at den får for fet eller mager blanding, men det ser du vet å se på de gamle pluggene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 kjører ikke datasprut. bare chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Prøv en verdi kaldere plugger. Husk at NGK og andre fabrikanter har forskjellig skala. Ikke alle produsentene som har lavere verdi ved lavere tall, merkelig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 åssen i svarte skal jeg finne ut hvilken plugg jeg trenger da? om det ikke går i tall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW525- Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Det går i tall, men du må se på en pluggtabell. Det er en tabell som viser hvilke plugger som tilsvarer hverandre på tvers av merkene. Alle som selger plugger har denne tabellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 får vel prøve det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 åssen i svarte skal jeg finne ut hvilken plugg jeg trenger da? om det ikke går i tall. Jo, det går i tall. Men NGK f. eks er kaldere desto lavere tall du velger, mens f. eks Denso kan være omvendt. Bare vær klar over dette når du handler. Lavere tall betyr ikke lavere varmverdi på alle pluggmerker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Med NGK får du kaldere desto høyere du går. Det leste jeg i NGK hefte på bensinstasjon i stad. Har BKR6EK plugg nå. Må ha en plugg som har høyere tall, og tåler mer varme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Med NGK får du kaldere desto høyere du går. Det leste jeg i NGK hefte på bensinstasjon i stad. Har BKR6EK plugg nå. Må ha en plugg som har høyere tall, og tåler mer varme Okei! Da var det omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 skal prøve NGK iridium ix plugger nå. 200kr på ebay. jævlig billig egentlig. koster rundt 800 i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå