crizi Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Høyre vil forandre nybilavgiftene.. noe som gange oss som vil ha ny bmw.. Den ny avgiften de vil foreslå vil kun ha 3 elementer som før, og det er co2,nox og partikkel utslipp http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel ... tid=520031
Hyggmaister Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Fantastisk! Om det bare hadde nådd opp og blitt vedtatt da...Kanskje i 2015? :/ Staten lever godt på avgiftene de drar inn nå, og det går nok litt tid før en ordentlig omveltning skjer!
Lars89 Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Hvis det faktisk skjer noe er det jo fantatisk, men jeg har mine tvil...
TB328i Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Toyota, VolksWagen, kia, hyundai, lexus, Mercedes... alle skryter av miljøvennlige biler. men beskjedne BMW bare er miljøvennlige. fantastisk!
rottert Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Den har jeg hørt før ass. En grunn til at jeg aldri gidder å delta i valg. Ingen som holder det de lover allikevel. Men om det er sant er det hvertfall på tide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå