hardrocx Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Hei, har merket dette litt når eg kjører og drar fort ut 1. gir, så girer eg 2. Då "pusser" eg tennene i girkassen, fordi om eg clutsjer den helt i bånn, dette merket eg veldig godt når eg va på voss med BMWCCN, hvis eg girer for fort mellom 1-2 så klarer liksom ikje clutsjen henge med.. Noen som har noen idè? Kan det hende clutsjen begynner å bli slitt?
maurtin Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Det kan ikke være drålig synkronisering på girkassen da? Om jeg girer for kjapt oppi 2. på min bil "skraper" det litt..
Fliid Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Synkroniseringen til 2 gir som begynner og takke for seg. Clutchen er nok god som gull : )
Jealous_much Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Synkroniseringen til 2 gir som begynner og takke for seg. Clutchen er nok god som gull : ) Kan sette penger på denne
Champ Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 har vel litt av dem samme på min, er dette dyrt å fikse i deler og arbeidstimer? på verksted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå