fast Dog Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Har hatt H&R fjærer på i en mnd. Hva vil det si at fjærene trenger tid til å sette seg?? Vil de blir mykere me tiden?? synes de er altfor stiv for daglig bruk.
-Anders- Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 De vil sige litt sammen. sånn ca 1-2 mm. Om de blir noe særlig mykere vet jeg ikke. Med tiden kanskje.
hagenisse Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 De vil neppe bli nevneverdig mykere i den tiden du har bilen. Byttet du dempere også?
maurtin Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 låner denne litt jeg har akkuratt skiftet senkesett og skal på firhjulskontroll iløpet av uken, men siger fjærene nok etter et par uker at hjulstillingen blir ukorrekt? ang stivhet som du spør om så var mine gamle apexfjærer like stive som mine nye weitecfjærer. Men nå vet jeg ikke hvor stive apexfjærene var orginalt
fast Dog Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 nei...har ikke byttet dempene! er bare senket 35-20!
hagenisse Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Jeg tipper den blir mer behagelig med nye dempere, men for all del.. Noen synes jo 16"-felger er ubehagelig, mens andre finner go-carter litt for myke så...
Dirty Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 klart de blir segne med tiden, kommer ann på hvordan du kjører, jeg monterte nytt apex dempere\fjærer for 1 år siden, og merker at de er blitt slappe i fisken.
Ad|oS Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Men kjører du som om det er Rally Sørlandet hver dag vil hele understellet bli slitt raskere, så da vil jeg jo anta at også demperne blir litt mykere de også.
mbkomfort Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Blir nok noe bedre komfort om du skifter demperne også ja, da får du demping tilpasset de nye fjærenes "arbeidsområde"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå