Dr_S Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Er og blir en lekker touring! Edit: Hvor har du kjøpt front blinklysene dine? Likte de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Tøffe bilder! Likte dette spesielt godt pga kirken(?) i bakgrunn.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Det meste er rett på bilen din.. Fine bilder. Bare synd at photobucket ødelegger kvaliteten på bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Vakkert Thomas!! Touring ruuules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Kjærke-bilde var tøft . Har du vært å besøkt svigers i helga da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Veldig pen bil, og bra bilder du hadde tatt av den. Likte det foran kirken godt. Peneste e36 touring jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Nice bilder.. M-tech front med splittere er det råeste man for til e36.. Liker det stuket som blir med orginal fangere rundt om og med M front... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Er og blir en lekker touring!Edit: Hvor har du kjøpt front blinklysene dine? Likte de! Takk! De kjøpte jeg på GS Tøffe bilder! Likte dette spesielt godt pga kirken(?) i bakgrunn.. Hehe Heddal Stavkirke på Notodden, spesiell arkitektur Det meste er rett på bilen din.. Fine bilder. Bare synd at photobucket ødelegger kvaliteten på bilder.. Takk for ros. Vet ikke om det er Photobucket eller mitt Ixus som presterer dårlig... Har ikke satt meg helt inn i oppsettet på det ennå. Vakkert Thomas!! Touring ruuules Hehe, så klart! Pen den du har og. Ta den med på Rudskogen. Kjærke-bilde var tøft . Har du vært å besøkt svigers i helga da eller? Jepp, hadde ikke vært der siden påske så var vel på tide Veldig pen bil, og bra bilder du hadde tatt av den. Likte det foran kirken godt. Peneste e36 touring jeg har sett! Prøver så godt jeg kan å få til bra bilder. Bare det å finne gode bakgrunner er jo halve moroa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 flott touring, ingen tvil om det men du tenger noen skjørt og en m fanger på hekken for å få den PERFEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Skal se hva vi får til. Har veldig lyst og egentlig planlagt det treffet i over ett år, men spøker kansje pga sommerjobb :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Kommer en liten overraskelse i tråden snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Kommer en liten overraskelse i tråden snart oi oi! lover bra... så en fanger på høggern her for ei stund siden, la ut en tråd, men en annen var før deg... prøvde å sende deg pm, men dataen klikka , så visste ikke om du fikk den:-S men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Kule bilder . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå