Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som har tenkt seg dit på lørdag??

Isåfall, jeg skal ha utdrikningslag for mamma denne dagen, og lurte på om det var noen som ville ta ho med på en runde eller to?? :lol:

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er det mange som har tenkt seg dit på lørdag??

Isåfall, jeg skal ha utdrikningslag for mamma denne dagen, og lurte på om det var noen som ville ta ho med på en runde eller to?? :lol:

Det kommer nok 150+ biler, i fjor var det stappfullt...

Skrevet

Hvordan pleier det å være med vente tid for å kjøre på disse treffene? Tenkte å ta meg en tur på lørdagen for å kjøre litt, men vist det pleier å være 1-2 timer vent for å kjøre 7-8 min så så tror jeg det heller blir å kjøre bilen for egen maskon ned/opp og heller bare se på di som kjører.

Skrevet

Det pleier ikke å være så mye som 1-2 timer. Men det kan være opp mot 45 minutter på begynnelsen av dagen. Alle skal selvsagt kjøre med en gang førermøtet er ferdig, så da er det jo en kjempekø. Mot slutten av dagen kan du omtrent kjøre så mye du orker.

Skrevet

Om jeg får mekka i sammen bilen og den går etter det, så kommer jeg oppover en tur.

Pleier det å være lov å kjøre på prøveskilter, evt. gokjent Licens på disse dagene til BMWccn???? Er første gang jeg er på BMW treff, er i og for seg helt blank når det gjelder BMW:P hehe

Skrevet
Om jeg får mekka i sammen bilen og den går etter det, så kommer jeg oppover en tur.

Pleier det å være lov å kjøre på prøveskilter, evt. gokjent Licens på disse dagene til BMWccn???? Er første gang jeg er på BMW treff, er i og for seg helt blank når det gjelder BMW:P hehe

Kun tillatt med metallprøveskilt, men du må sende søknad om å få lov innen du kommer.

Skrevet
Eg o vil!!! Koffer e alt det kjekka så langt vekke???

Er du som bor på feil kant av landet ;)

hah! Skulle gjerne ha flytta vekk herfra eg, men det går desverre ikkje...

Skrevet

Bare tuller. Men er jo ikke lange biten for den som jører BMW, Karmøy - Rakkestad!

Heng deg på de andre gærningene fra Rogaland nedover :)

Skrevet

Nei, det tar jo ca bare 7+ timer. Men det koster vet du. Skal sjekke om eg vant noe i lotto i helga. Vant eg mye så kommer eg garantert! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...