Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva med oss som har bmw men ikke skal kjøre på bane? bare være der som tilskuer? hvis et er mulig vil jeg ligger over i telt i nærheten av banen(lager ikke noe trøbbel selvfølgelig) kun for å overnatte da det er langt hit... :o

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hva med oss som har bmw men ikke skal kjøre på bane? bare være der som tilskuer? hvis et er mulig vil jeg ligger over i telt i nærheten av banen(lager ikke noe trøbbel selvfølgelig) kun for å overnatte da det er langt hit... :o

Dette er et klubbtreff for medlemmer av BMWCCN. Det er selvsagt lov for ikke-medlemmer å komme å se på, men det er ingen egen p-plass for disse.

Mulig noen få plasser før kafeteriaen. Det er nok ikke mulighet for å overnatte i telt inne på området, portene stenges vel på kvelden.

Skrevet

Tips til de som skal kjøre med 99 Vpower til helgen; I dag har Shell kampanje på det, så da er det samme pris på denne som på vanlig 95 oktan.

Skrevet

Bussen med deler kommer ikke siden vi bare har "skrot" og det faktisk koster endel penger å drifte den... Vi tar eller ikke med deler iår da gubben skal på jobb søndag morgen. Beklagligvis solgte jeg strøkne senkefjærer til E36 318 her om dagen så det har jeg ikke inne nå. Ønsker dere alle en flotters helg på Rudskogen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...