Stian Børresen Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 http://bimmers.no/viewtopic.php?t=61040&highlight= Bilen er EU Godkjent!. Har også fått senk og lykter i vognkort av biltilsynet. Ved spørsmål PM,mail,sms eller ring. Speedo'n viser Km.stand 206.000. Er nytt supersport 60/40senk,fjør og dempere. Sota baklykter. De lykter framme fra facelift. e36 M3 Delskinn interiør. e36 m50b25 motor, motoren er gått 140.000km. Foringer er bytta under. El.vindu framme og El.Takluke pris: BUD! PS! Felgene på bildet er solgt! Det følger med Orginale BBS felger. Skal prøve å få tatt bilder av de i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 stian.b0rresen@gmail.com / 97010308 / 75023144 / 92028384 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Hvor i landet er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Brønnøysund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Jeg skal sørover nå på torsdag og da vil bilen befinne seg i tr.heim til fredag formiddag. Om det er noe intresse i området såklart. Kan ses og evt kjøpes der i det tidsrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Felgene er Orginale BBS-Italy 16" med så si nye dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Hva med godkjenning av motoren? og eu-godkjenning? Er meget iteressert men kunne ha tenkt meg en godkjent bil.. Har du montert baksetene som hører til stolene?følger det med noen deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Når det gjelder godkjenning av motoren så vet jeg ingenting om det desverre. Har ikke papirene på motoren heller siden det er forrige eier som har gjort dette. Eu godkjenning er mot slutten av året,men den skal ikke være noe problem. Bilen er nesten ikke brukt siden sist eu godkjenning. Da ble den også godkjent med denne motoren i. Jeg selger bilen som den står så får det være opp til neste eier om han/hun mener det er verdt det å godkjenne med denne motoren i en så gammel bil. Jeg har papirer på senkesett. Men det er heller ikke godkjent i vognkortet. Baksetet må det sveises om fester i ryggen før man kan få inn, sitte delen får man på uten noe problemer. Men det følger med såklart. Kan også selges med orginalt interiør om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Kan vel også nevne at jeg har bra mye e30 deler liggende tilsalgs, også muligens breddekitet jeg kjøpte. Bilder av breddinga ligger i prosjekt tråden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Kan vel også nevne at jeg har bra mye e30 deler liggende tilsalgs, også muligens breddekitet jeg kjøpte. Bilder av breddinga ligger i prosjekt tråden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Utifra hva jeg har skjønt, er det ikke noe poeng i og godkjenne den. Ved og bytte til M50B25 overskrider man ikke de 15% hk høyning man har lov til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Utifra hva jeg har skjønt, er det ikke noe poeng i og godkjenne den. Ved og bytte til M50B25 overskrider man ikke de 15% hk høyning man har lov til. det stemmer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Det var dette jeg også har skjønt så derfor så jeg ingen vits i å begynne å godkjenne for så lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Viss det stemmer det med at det ikke er nødvendig med godkjenning av motoren kan det vel ikke være noe problem for deg å få Eu-godkjent bilen før salg? er meget intressert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Snakket nettopp med biltilsynet akkurat ang en slik godkjenning. De mente at det ikke skulle være noke problem å godkjenne denne motoren i bilen. Med forutsetningen at du har papirer på motoren, regnr på bilen som motoren ble tatt ut av, kvittering fra høgger, momkvittering eller lignende.. Så viss du kan skaffe desse papirene kan denne bilen være veldig aktuell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg