Gå til innhold

86mod e30 325 24v - EU GODKJENT! SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

http://bimmers.no/viewtopic.php?t=61040&highlight=

Bilen er EU Godkjent!. Har også fått senk og lykter i vognkort av biltilsynet.

Ved spørsmål PM,mail,sms eller ring.

Speedo'n viser Km.stand 206.000.

Er nytt supersport 60/40senk,fjør og dempere.

Sota baklykter.

De lykter framme fra facelift.

e36 M3 Delskinn interiør.

e36 m50b25 motor, motoren er gått 140.000km.

Foringer er bytta under.

El.vindu framme og El.Takluke

pris: BUD!

PS! Felgene på bildet er solgt! Det følger med Orginale BBS felger. Skal prøve å få tatt bilder av de i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når det gjelder godkjenning av motoren så vet jeg ingenting om det desverre. Har ikke papirene på motoren heller siden det er forrige eier som har gjort dette.

Eu godkjenning er mot slutten av året,men den skal ikke være noe problem. Bilen er nesten ikke brukt siden sist eu godkjenning. Da ble den også godkjent med denne motoren i.

Jeg selger bilen som den står så får det være opp til neste eier om han/hun mener det er verdt det å godkjenne med denne motoren i en så gammel bil.

Jeg har papirer på senkesett. Men det er heller ikke godkjent i vognkortet.

Baksetet må det sveises om fester i ryggen før man kan få inn, sitte delen får man på uten noe problemer. Men det følger med såklart.

Kan også selges med orginalt interiør om ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med biltilsynet akkurat ang en slik godkjenning. De mente at det ikke skulle være noke problem å godkjenne denne motoren i bilen. Med forutsetningen at du har papirer på motoren, regnr på bilen som motoren ble tatt ut av, kvittering fra høgger, momkvittering eller lignende.. Så viss du kan skaffe desse papirene kan denne bilen være veldig aktuell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...