Gå til innhold

86mod e30 325 24v - EU GODKJENT! SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Som skrevet så er det ikke jeg som har byttet motorn, dette var gjort av forrige eier. Og jeg kan ikke tenke meg at papirene på motor og bil er å oppdrive, motoren ble tatt ut av en bil som ble kollidert på dovre. Forrige eier kjøpte bilen og bytta over motor siden m20b25'n hadde en uvillig stempelring.

Eu godkjenning er ikke noe problem uansett med denne motoren i. Den har blitt eu godkjent med denne motoren i en gang før. Men nå selges bilen i utgangspunktet som den står. Blir det noe ekstra for å få solgt den går prisen opp deretter. Da det er alt for mange biler rundt på gårdsplassen her. Vil bare ha bort noen biler nå:)

Om jeg høres litt smågretten ut så må jeg beklage det. Det er veldig mange intresserte på denne bilen, men samtlige henger seg opp i motoren. Vil du ha en e30 med den orginale 2.5literen i så kjøper du det. Vil du ha noe ikke alle andre har, så kjøper du denne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil bare beklage for at jeg glemte å si ifra før jeg dro. Jeg har vært på Kreta den siste uka, ble en liten hopp på tur så det ble litt stress så jeg glemte å skrive her at jeg skulle bort. Til dere som har senda meg melding mens jeg var på kreta, ta gjerne kontakt nå igjen når jeg har kommet meg til norge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da er bilen eu godkjent.

Feilene er som følger:

1 - Lykteglass på tåkelys

1 - Signalhorn (denne fungerer, så skjønner ikke hvorfor han har skrevet dette)

2 - Senking ikke i vognkort (vises hos biltilsynet)

2 - Orginale sota baklykter (disse måtte også vises hos biltilsynet, men de er E merket så dette er bare tull!)

Så med dette selges bilen ferdig eu godkjent til prisen 38.000kr.

Snakket også med de om motoren og de mente det var en veldig fin ombygging;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilene er som følger:

1 - Lykteglass på tåkelys

1 - Signalhorn (denne fungerer, så skjønner ikke hvorfor han har skrevet dette)

Har hatt bilen hos biltilsynet idag og senking og baklykter er skrevet inn i vognkortet/godkjent.

Bilen er nå klar til å hentes av ny eier;D

Løp og kjøp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...