Gå til innhold

86mod e30 325 24v - EU GODKJENT! SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Regner med du fikk MAX 20000 for bilen?

Meget stygg lakk, rust i dempertårn bak, fukt overalt, og at den gikk så J...a dårlig som den gjorde! er bare noen få av grunnene til at jeg ikke kjøpte bilen, neste gang du skal prøve deg på å selge bil så si i det minste fra om hvilken stand bilen er i før folk starter en reise på over 12 timer med bil!!

Forbanna Idioti!

Mvh Forbanna sunnmøring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde fått beskjed om det jeg visste om, og dempertårnet hadde jeg ikke anelse om at var litt rust på. Men det ble likvel prisjustering grunnet dette.

Bilen ble henta av en som ikke forventa seg en strøken bil til den prisen. Er du på gulljakt hva E30 angår må du vel ganske mye høyere opp i pris.

Lakken: jeg renger med du har hørt om div lakk shine produkter? Dette står det i annonsen så les den før du kjører noe sted for å se på bil? Det ble avslag i pris på dette.

Fukt: Dette var jeg ikke klar over heller fordi bilen ikke har vært brukt på flere måneder. En bakdel ved å ha takluke? Men dette er heller ikke noe problem om man gidder å gjøre litt. Å tørke opp bilen innvending er ikke noe lang jobb. Det ble avslag i pris grunnet dette uansett.

Pris, det får du høre med kjøper om;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...