ravdo Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Calypsorød bmw 318 is coupe 1995 mod! grei bil som er pynta litt opp med litt styling, blandt annet rieger front, rieger infinity hekkspoiler med bremselys , ac schnitzer bakrutesenker,angeleyes, og lyktesenkere som jo er et must Har egentlig ingen planer om å gjøre noe med bilen, etter som jeg har vurdert salg (si fra visst du er interissert, har tenkt på en pris rundt 45-50 lapper for bimmern... Har nå fjærna spoilern, bilder kommer i løpet av dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Bilder hadde vert kjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravdo Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Bilder? jepp, her er bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravdo Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Bilder? jepp, bilder er nå lakt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Se der ja!! Med litt ekspert hjelp fra meg kom bildene opp! hehe Bra du kom inpå så er vi ivertfal to fra bygda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravdo Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Se der ja!! Med litt ekspert hjelp fra meg kom bildene opp! heheBra du kom inpå så er vi ivertfal to fra bygda hehe, bra man har dataeksperter til og hjelpe en gang i blandt når ditt eget hue streiker! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 min mening er at den store vingen "ødelegger" en del for de lekkre linjene på e36 coupe. men veldig fin farge og felger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravdo Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 min mening er at den store vingen "ødelegger" en del for de lekkre linjene på e36 coupe.men veldig fin farge og felger da Takk for det! du er vel ikke aleine om og synes at vingen ødelegger linjene på bilen, en mellomting hadde kansje ikke vert domt?? ikke vet jeg, men ahr kjlrt den uten, å synes faktisk at den var penere med vingen en uten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 fin bil men må si meg enig med arild.G.. plukk av vingen og sett på noe mindre... *team tørkestativ* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Sleng på den DTM Vingen..den slår aldri feil på E36.. Visst eg sier rett no..ikke skyt meg om eg sier feil..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravdo Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Sleng på den DTM Vingen..den slår aldri feil på E36..Visst eg sier rett no..ikke skyt meg om eg sier feil..hehe hehe, nei her skal ingen skytes! er bare glad for kommentarer og tips jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Sleng på den DTM Vingen..den slår aldri feil på E36..Visst eg sier rett no..ikke skyt meg om eg sier feil..hehe elelr GT se på min tråd hvis du luer på åssen det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 sett på GT vingen peneste vingen etter min mening, så synes jeg du skal sette på M tech lister på siden det blir nok pent på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Se der ja, sånn farge var det på min E36 318is også, rakk dersverre ikke style den så mye før den ble byttet ut med E46 318i, likte motoren på is godt, godt drag i den kontra vanlig 318. Forbruket er det heller ikke noe å si på. Ligger godt på veien med litt brede dekk. Hadde 215/45/17 på TSW Venom felger. Flott bil. Etter mitt syn synes jeg å at vingen blir litt stor, GT vingen ville hevet intrykket av bilen vesentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå