Gå til innhold

odvars bimmer!

Share

Anbefalte innlegg

Calypsorød bmw 318 is coupe 1995 mod!

grei bil som er pynta litt opp med litt styling, blandt annet rieger front, rieger infinity hekkspoiler med bremselys :evil: , ac schnitzer bakrutesenker,angeleyes, og lyktesenkere som jo er et must :P:D

Har egentlig ingen planer om å gjøre noe med bilen, etter som jeg har vurdert salg :roll: (si fra visst du er interissert, har tenkt på en pris rundt 45-50 lapper for bimmern...

Har nå fjærna spoilern, bilder kommer i løpet av dagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja!! :D Med litt ekspert hjelp fra meg kom bildene opp! 8) hehe

Bra du kom inpå så er vi ivertfal to fra bygda :lol:

hehe, bra man har dataeksperter til og hjelpe en gang i blandt når ditt eget hue streiker! hehe :rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mening er at den store vingen "ødelegger" en del for de lekkre linjene på e36 coupe.

men veldig fin farge og felger da :)

Takk for det! du er vel ikke aleine om og synes at vingen ødelegger linjene på bilen, en mellomting hadde kansje ikke vert domt?? ikke vet jeg, men ahr kjlrt den uten, å synes faktisk at den var penere med vingen en uten! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, sånn farge var det på min E36 318is også, rakk dersverre ikke style den så mye før den ble byttet ut med E46 318i, likte motoren på is godt, godt drag i den kontra vanlig 318. Forbruket er det heller ikke noe å si på. Ligger godt på veien med litt brede dekk. Hadde 215/45/17 på TSW Venom felger.

Flott bil. Etter mitt syn synes jeg å at vingen blir litt stor, GT vingen ville hevet intrykket av bilen vesentlig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...