Ad|oS Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Brede sidelister og en noe mindre vinge, evnt en leppe bakpå og bilen blir straks mye finere etter min mening. Men liker du vinga kan ingen hindre deg i å ha den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Kenneth Thorsø Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Pen bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Fin coupe det der vist du er ute er tips fjern stillaset og japsepotta så blir den mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravdo Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 sett på GT vingen peneste vingen etter min mening, så synes jeg du skal sette på M tech lister på siden det blir nok pent på bilen ja, hadde kansje ikke vert så domt det :)har du peiling på hva en sånn vinge koster? med lakkering? sånn ca? veit ikke om jeg kommer til og koste på den noe særlig ettersom jeg kansje skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravdo Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Fin coupe det der vist du er ute er tips fjern stillaset og japsepotta så blir den mye bedre haha, stillaset ja hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravdo Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Brede sidelister og en noe mindre vinge, evnt en leppe bakpå og bilen blir straks mye finere etter min mening. Men liker du vinga kan ingen hindre deg i å ha den heller spørst om jeg skal ta av vingen i dag og ta noen bilder og legge inn og se hva dere syns, selv så syns jeg som sakt at den er penere med vingen, men det er øye som ser, hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravdo Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 sett på GT vingen peneste vingen etter min mening, så synes jeg du skal sette på M tech lister på siden det blir nok pent på bilen OJ OJ!!! felgene din passet jævla godt på den bilen, og ja! jeg er nok enig at en GT vinge hadde vert mere passenden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Fin coupe det der vist du er ute er tips fjern stillaset og japsepotta så blir den mye bedre haha, stillaset ja hehe! Stillas ja!!hehe Passer jo deg helt perfekt, du som er snekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravdo Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Fin coupe det der vist du er ute er tips fjern stillaset og japsepotta så blir den mye bedre haha, stillaset ja hehe! Stillas ja!!hehe Passer jo deg helt perfekt, du som er snekker hehe! ha trakka mange meter på stillase mitt i dag au e hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Vert noe ineresser på bilen i det siste eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravdo Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Vert noe ineresser på bilen i det siste eller?? dårlig nå om dagen gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå